پاسخگویی ۲۴ ساعته به سئوالات شرعی بانوان در مکه پاسخگویی ۲۴ ساعته به سئوالات شرعی بانوان در مکه پاسخگویی ۲۴ ساعته به سئوالات شرعی بانوان در مکه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پاسخگویی ۲۴ ساعته به سئوالات شرعی بانوان در مکه پاسخگویی ۲۴ ساعته به سئوالات شرعی بانوان در مکه پاسخگویی ۲۴ ساعته به سئوالات شرعی بانوان در مکه پاسخگویی ۲۴ ساعته به سئوالات شرعی بانوان در مکه پاسخگویی ۲۴ ساعته به سئوالات شرعی بانوان در مکه

پاسخگویی ۲۴ ساعته به سئوالات شرعی بانوان در مکه

کارشناسان مسایل شرعی بانوان عمره‌گزار ۲۴ ساعته به صورت حضوری و تلفنی پاسخگوی زائران عمره گزار ایرا در خصوص مشکلات شرعی خاص بانوان در انجام اعمال هستند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مكه مكرمه، زينت مقصودي مبلغه واحد خواهران بعثه مقام معظم رهبري، به همراه طاهره حسن زاده مسئوليت پاسخگويي به مسايل خاص بانوان را بر عهده دارند.
دفتر واحد خواهران در هتل دارهادي از ساعت ۸ تا ۱۲ صبح و ۱۶ تا ۱۹ در طبقه P هتل دارهادي مكه مكرمه پاسخگوي مراجعان حضوري بانوان كاروان‌هاست.
اين بانوان مبلغ بعثه افزون براين به صورت شيفتي هنگام صبحانه، ناهار و شام در رستوران هتل‌هاي مكه حضور مي‌يابند.
بانوان مبلغ واحد خواهران سه روز در هفته را در سالن انتظار هتل دارهادي و ۴ روز را در سالن انتظار هتل ابراج التيسير حاضر شده و به مراجعان خود پاسخ مي‌دهند.
گفتني است بخش استفتائات بعثه مقام معظم رهبري در مكه مكرمه نيز به صورت شبانه روزي پاسخگوي مسايل مرتبط با انجام اعمال عمره است.




نظرات کاربران