اعلام زمان برگزاری آزمون اعزام قاریان قرآن به حج اعلام زمان برگزاری آزمون اعزام قاریان قرآن به حج اعلام زمان برگزاری آزمون اعزام قاریان قرآن به حج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعلام زمان برگزاری آزمون اعزام قاریان قرآن به حج اعلام زمان برگزاری آزمون اعزام قاریان قرآن به حج اعلام زمان برگزاری آزمون اعزام قاریان قرآن به حج اعلام زمان برگزاری آزمون اعزام قاریان قرآن به حج اعلام زمان برگزاری آزمون اعزام قاریان قرآن به حج

اعلام زمان برگزاری آزمون اعزام قاریان قرآن به حج

مسوول دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم، با اشاره به برگزاری سالانه آزمون اعزام به حج تمتع قاریان برجسته کشورمان، گفت: این آزمون از تاریخ شنبه ۸ تیر لغایت دوشنبه ۱۰ تیرماه ۱۳۹۲ ویژه قاریان و حافظان ممتاز قرآن کریم و در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، محمدتقي ميرزاجاني، از شركت بيش از ۱۲۰ نفر در اين آزمون خبر داد و گفت: نفرات اول تا سوم مسابقات استاني اوقاف به همراه تعدادي از نفرات ممتاز مسابقات سراسري اوقاف در سال‌هاي گذشته به اين آزمون دعوت شده و در اين مسابقات شركت مي‌كنند.
زمان‌بندي حضور افراد به تفكيك استان‌هاي كشور با برنامه‌ريزي مركز امور قرآني سازمان اوقاف و امور خيريه و همكاري ادارات كل اوقاف استان‌ها به مدعوين اعلام شده است.
وي به آن دسته از كساني كه شرايط شركت در آزمون را مطابق شرايط ذكر شده دارند اما به هر دليل در جريان كم و كيف برگزاري مسابقات قرار نگرفته‌اند، گفت: اين عزيزان مي‌توانند در اين خصوص با مركز امور قرآني سازمان اوقاف تماس حاصل كنند.
مسوول دبيرخانه كميته اعزام و دعوت از قاريان قرآن كريم، از برگزاري داوري تلاوت‌هاي مذكور در روزهاي ۱۲ تا ۱۴ تير و برگزاري دوره توجيهي اعضاي كاروان قرآني پس از ماه مبارك رمضان به عنوان ساير مراحل پيشرو اين امر ياد كرد.
هر ساله يك كاروان قرآني، متشكل از استادان، قاريان، حافظان و گروه‌هاي مديحه‌سرايي با مشاركت سازمان اوقاف و امور خيريه، بعثه مقام معظم رهبري در سازمان حج و زيارت و كميته اعزام و دعوت از قاريان قرآن كريم، جهت اجراي برنامه‌هاي قرآني به حج تمتع اعزام مي‌شوند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران