تکبیر وزیر حج و اوقاف ایالت اوتار پرادش در قم تکبیر وزیر حج و اوقاف ایالت اوتار پرادش در قم تکبیر وزیر حج و اوقاف ایالت اوتار پرادش در قم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تکبیر وزیر حج و اوقاف ایالت اوتار پرادش در قم تکبیر وزیر حج و اوقاف ایالت اوتار پرادش در قم تکبیر وزیر حج و اوقاف ایالت اوتار پرادش در قم تکبیر وزیر حج و اوقاف ایالت اوتار پرادش در قم تکبیر وزیر حج و اوقاف ایالت اوتار پرادش در قم

تکبیر وزیر حج و اوقاف ایالت اوتار پرادش در قم

وزیر حج و اوقاف ایالت اوتار پرادش هند، روز پنجشنبه به همراه هیئتی از نسخ خطی کتابخانه آیت الله مرعشی نجفی بازدید و از جمع‌آوری این کتب خطی در این کتابخانه اظهار شگفتی کرد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، محمد اعظم خان، وزير حج و اوقاف ايالت اوتار پرادش هند، پنج شنبه 6 خرداد ماه از نسخه‌هاي خطي كتابخانه آيت الله مرعشي نجفي در قم بازديد كرد.
بر اساس اين گزارش، محمد اعظم خان در اين بازديد از نسخ خطي قرآن كه در كتابخانه آيت الله جمع آوري شده است بازديد و با اظهار شگفتي از جمع آوري چنين گنجينه نفيسي در اين كتابخانه تلاش ها و مجاهدت آيت الله مرعشي نجفي در جمع آوري اين آثار را ستودني دانست.
لازم به ذكر است، هنگامي كه يكي از اعضاي اين كتابخانه در توضيحاتي بيان كرد كه آيت الله مرعشي نجفي با نماز استيجاري، روزه استيجاري و ختم قرآن استيجاري، اقدام به جمع آوري برخي از كتاب‌هاي اين كتابخانه كرده است، وزير حج و اوقاف ايالت اوتار پرادش هند با بيان تكبير از اين همه تلاش و مجاهدت اظهار شگفتي و قدرداني كرد.
لازم به ذكر است،‌ محمد اعظم خان، وزير حج و اوقاف ايالت اوتار پرادش هند در اين بازديد با حجت الاسلام والمسلمين مرعشي نجفي فرزند آيت الله مرعشي نجفي ديدار و گفت و گو كرد.




نظرات کاربران