آیا نمازجمعه را در عربستان شنبه می‌خوانند؟ آیا نمازجمعه را در عربستان شنبه می‌خوانند؟ آیا نمازجمعه را در عربستان شنبه می‌خوانند؟ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیا نمازجمعه را در عربستان شنبه می‌خوانند؟ آیا نمازجمعه را در عربستان شنبه می‌خوانند؟ آیا نمازجمعه را در عربستان شنبه می‌خوانند؟ آیا نمازجمعه را در عربستان شنبه می‌خوانند؟ آیا نمازجمعه را در عربستان شنبه می‌خوانند؟

آیا نمازجمعه را در عربستان شنبه می‌خوانند؟

پس از طرح سوال های پی در پی هموطنان مبنی بر اینکه آیا (پس ازاین) نماز جمعه در روز شنبه برگزار می شود به اطلاع همه می رساند نماز جمعه در همان روز جمعه برگزار می شود.بعد از تغییر تعطیلات هفتگی از پنج شنبه و جمعه، به جمعه و شنبه، لازم آمد این امر گوشزد شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از «شيعه نيوز»، با دستور ملك عبدالله ، پادشاه عربستان تعطيلات اين كشور از پنجشنبه و جمعه، به تقليد از يهوديت به جمعه و شنبه تغيير يافت، پس ازاين تصميم به تازگي حكم جديدي از سوي وزارت اوقاف و امور ديني سعودي صادر شده كه تا حدي گمراهي و جهل پيروان وهابيت را در اين كشور به تصوير مي كشد.
متن اين حكم به شرح زير است:
پس از طرح سوال هاي پي در پي هموطنان مبني بر اينكه آيا (پس ازاين) نماز جمعه در روز شنبه برگزار مي شود به اطلاع همه مي رساند نماز جمعه در همان روز جمعه برگزار مي شود.بعد از تغيير تعطيلات هفتگي از پنج شنبه و جمعه، به جمعه و شنبه، لازم آمد اين امر گوشزد شود.
وزارت اوقاف و امور ديني سعودي
صالح بن عبدالعزيز آل شيخ




مطالب مرتبط

نظرات کاربران