آغاز فعالیت نمایشگاه قرآن از ۱۴ تیر در تهران آغاز فعالیت نمایشگاه قرآن از ۱۴ تیر در تهران آغاز فعالیت نمایشگاه قرآن از ۱۴ تیر در تهران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آغاز فعالیت نمایشگاه قرآن از ۱۴ تیر در تهران آغاز فعالیت نمایشگاه قرآن از ۱۴ تیر در تهران آغاز فعالیت نمایشگاه قرآن از ۱۴ تیر در تهران آغاز فعالیت نمایشگاه قرآن از ۱۴ تیر در تهران آغاز فعالیت نمایشگاه قرآن از ۱۴ تیر در تهران

آغاز فعالیت نمایشگاه قرآن از ۱۴ تیر در تهران

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی اظهار داشت: این نمایشگاه مطابق هرسال زودتر از ایام ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود تا فرصتی برای حضور ناشران شهرستانی باشد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، سيد محمد حسيني افزود: اين نمايشگاه مطابق هرسال زودتر از ايام ماه مبارك رمضان آغاز مي‌شود تا فرصتي براي حضور ناشران شهرستاني باشد.
وزيرفرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: در نمايشگاه امسال، تمام محصولات و آثار قرآني، از كتابها تا خود قرآن، تفسيرها، ترجمه‌ها و نرم افزارها و آثار هنري مرتبط با قرآن ارائه خواهد شد.
وي افزود: در سفري كه مقام معظم رهبري به استان خراسان شمالي داشتند، دست اندركاران قرآني سوالاتي در خصوص سبك زندگي مطرح كردند كه ما سعي كرديم در پاسخ به نياز و درخواست اين افراد بخشي از نمايشگاه را به سبك زندگي اختصاص دهيم.
وزيرفرهنگ وارشاد اسلامي افزود: بخشي از نمايشگاه به معرفي علماي وارسته مي‌پردازد و افرادي چون آيت الله مجتهدي، آقا مجتبي تهراني و آقاي حق شناس در نمايشگاه به صورت ويژه معرفي خواهند شد.
حسيني گفت: امسال دستگاه‌ها و نهاد‌ها در نمايشگاه حضوري جدي‌تر دارند و از خادمان قرآن كريم تقدير خواهد شد.
وي افزود: يكي از برنامه‌هاي نمايشگاه تقدير از خادمان نهج البلاغه است كه براي اولين بار انجام مي‌شود.
وزيرفرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: چند نفر از فعالان قرآني نيز در بخشي با عنوان خادمان صحيفه سجاديه تقدير خواهند شد.
حسيني افزود: بخش‌هاي عترت و بين الملل با حضور فعال سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي از ديگر قسمت‌هاي نمايشگاه قرآن كريم است.
وي گفت: رونمايي متعدد از كتاب ها، آثار فاخر و تفاسير و برگزاري نشست‌هاي تخصصي از ديگر برنامه‌هاي نمايشگاه قرآن است.
وزيرفرهنگ وارشاد اسلامي افزود: در نمايشگاه امسال از تمام موسسه‌هاي قرآني دعوت شده است تا با خريد محصولات مورد نياز، موسسه‌هاي خود را تجهيز كنند.
وي افزود: نمايشگاه قرآن كريم كه با هدف ايجاد گفتمان قرآني در جامعه برگزار مي‌شود تا ۱۳ مرداد برپاست.


| شناسه مطلب: 38184




نمايشگاه قرآن



نظرات کاربران