برگزاری برنامه‌های بهار قرآنی در مکه برگزاری برنامه‌های بهار قرآنی در مکه برگزاری برنامه‌های بهار قرآنی در مکه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری برنامه‌های بهار قرآنی در مکه برگزاری برنامه‌های بهار قرآنی در مکه برگزاری برنامه‌های بهار قرآنی در مکه برگزاری برنامه‌های بهار قرآنی در مکه برگزاری برنامه‌های بهار قرآنی در مکه

برگزاری برنامه‌های بهار قرآنی در مکه

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه با اشاره به پایان ماه شعبان گفت: باید با برنامه ریزی صحیح فرهنگ قرائت قرآن را در سرزمین وحی گسترش دهیم.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مكه مكرمه، حجت الاسلام و المسلمين مرتضي خادمي در جمع روحانيون و مديران ثابت و راهنماي كاروان‌هاي عمره گزار كه براي هماهنگي برنامه‌هاي رمضان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اهميت اين موضوع اين جلسه مشترك برگزار شده است و همه بايد همت كنند تا جلسات انس با قرآن در مكه مكرمه تثبيت و مردم با اين فرهنگ قرآني بيشتر آشنا شوند.
وي با اشاره به اين روايت كه براي هرچيز بهاري است و بهار قرآن ماه مبارك رمضان است، تصريح كرد: زندگي ما با اهل بيت پيامبر عجين شده است اما آنطور كه بايد و شايد به قرآن پرداخته نمي‌شود كه مي‌توان در سرزمين نزول قرآن با همت همه دست اندركاران فرهنگ قرائت، تفسير و عمل به قرآن جا بيافتد.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در مكه مكرمه، خطاب به مديران و روحانيون كاروان‌ها گفت: با فعال كردن شوراهاي فرهنگي هتل ها، قاري، بيان كننده تفسير، ساعت و چگونگي اجراي اين محافل مشخص مي‌شود.
وي با بيان اينكه جزوه اي الكترونيكي براي روحانيون در زمينه بيان تفسير توسط دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در مكه فراهم شده است، گفت: اين محافل انس با قرآن كه يك ساعت به طول مي‌انجامد حدود يك ربع به تفسير قرآن اختصاص خواهد داشت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران