سربازان کاور پوش در مسجدالحرام +عکس سربازان کاور پوش در مسجدالحرام +عکس سربازان کاور پوش در مسجدالحرام +عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سربازان کاور پوش در مسجدالحرام +عکس سربازان کاور پوش در مسجدالحرام +عکس سربازان کاور پوش در مسجدالحرام +عکس سربازان کاور پوش در مسجدالحرام +عکس سربازان کاور پوش در مسجدالحرام +عکس

سربازان کاور پوش در مسجدالحرام +عکس

فضای مسجد الحرام با حضور سربازان در همه بخش ها و خیابان های اطراف امنیتی شده است.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مكه مكرمه، با حضور هزاران سرباز در مسجد الحرام و خيابان‌هاي اطراف با كاورهاي آبي رنگ فضاي معنوي مطاف و سرزمين وحي امنيتي شده است.
در آستانه ماه مبارك رمضان با توجه به ازدحام جمعيت در شهر مكه مكرمه تعدادي سرباز به نيروهاي امنيتي مسجدالحرام اضافه مي‌شوند كه در اين روزها به طور محسوس مي‌توان اين فضاي امنيتي را مشاهده كرد كه گاهي اوقات رفت و آمد دسته جمعي اين سربازان براي تغيير شيفت در داخل مسجد الحرام و يا اطراف آن انسان را به ياد پادگان‌هاي نظامي مي‌اندازد.
هم اكنون تقريبا در كنار هريك از ستون‌هاي متعدد مسجدالحرام يك سرباز ايستاده و مي‌توان گفت كه سربازان با فاصله اي كمتر از ۵ متر حضور دارند.
بنابر اعلام مقامات سعودي، اين افراد براي حفظ امنيت، جلوگيري از روزه خواري و… به خدمت گرفته شده اند.
علاوه براين افراد تعداد ماموران زن در مسجد الحرام و لباس شخصي‌هاي امنيتي نيز در ايام ماه رمضان در مسجد الحرام رو به افزايش است و هرگونه تخلفي را به سرعت با شديدترين برخوردها پاسخ مي‌دهند.
به زائران توصيه مي‌شود كه در اين ايام از هرگونه عملي كه مخالف قوانين عربستان باشد به شدت پرهيز كنند و از ارتباط با افراد از كشورهاي ديگر حتي المقدور خودداري كنند و براي استعلام حجر الاسود و ركن يماني هم از ساعت كم ازدحام در ظهرها استفاده كنند و يا از دور اين كار را انجام دهند تا مورد اتهاماتي كه منجر به دستگيري و زنداني شدن آنها مي‌شود، جلوگيري كنند.




نظرات کاربران