آموزش زبان فارسی به نیروهای امنیتی سعودی آموزش زبان فارسی به نیروهای امنیتی سعودی آموزش زبان فارسی به نیروهای امنیتی سعودی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آموزش زبان فارسی به نیروهای امنیتی سعودی آموزش زبان فارسی به نیروهای امنیتی سعودی آموزش زبان فارسی به نیروهای امنیتی سعودی آموزش زبان فارسی به نیروهای امنیتی سعودی آموزش زبان فارسی به نیروهای امنیتی سعودی

آموزش زبان فارسی به نیروهای امنیتی سعودی

فرمانده نیروهای ویژه امنیت حج و عمره سعودی از آموزش زبانهای خارجی از جمله زبان فارسی به این نیروها برای تعامل بهتر با زائران خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نوشته المدينه، معاون فرمانده نيروهاي ويژه امنيت حج و عمره اعلام كرد نيروهاي ويژه امنيت حج و عمره هر ساله در موسم عمره رمضان با ديگر بخشهاي امنيتي همكاري مي‌كنند.
معيض بن مصلح الجعيد افزود: ماموريت اين نيروها، حفظ امنيت و نظم و اطمينان بخشي به نمازگزاران و عمره گزاران و سازماندهي جمعيتهاي زائران در صحنهاي شرقي مسجدالحرام خواه داخلي يا خارجي است كه محدوده اين ماموريت تا پل السليمانيه و جاده‌هاي منتهي به آن امتداد مي‌يابد.
الجعيد اظهار داشت: نيروهاي ويژه با تمام عمره گزاران و نمازگزاران از طريق فراگيري چند زبان خارجي رفتار مي‌كنند.
وي افزود: برخي از نيروهاي ويژه امنيتي حج و عمره، به زبان فارسي، اردو، انگليسي و فرانسوي مسلط هستند و همچنين زبان اشاره هم به اين نيروها آموزش داده شده است.
الجعيد اظهار داشت: اين نيروها همچنين به ارائه خدمات انساني و راهنمايي به تمام زائران بيت الله الحرام اقدام مي‌كنند، همچنين طرح پيشگيرانه اي براي شرايط دشوار وجود دارد.
خاطر نشان مي‌شود، همواره در موسم حج و عمره، زائران برخي كشورها از شيوه رفتاري نيروهاي امنيتي و غير امنيتي سعودي مستقر در حرمين شريفين انتقاد كرده اند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران