درخواست برای انصراف تونسی ها از حج امسال درخواست برای انصراف تونسی ها از حج امسال درخواست برای انصراف تونسی ها از حج امسال بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
درخواست برای انصراف تونسی ها از حج امسال درخواست برای انصراف تونسی ها از حج امسال درخواست برای انصراف تونسی ها از حج امسال درخواست برای انصراف تونسی ها از حج امسال درخواست برای انصراف تونسی ها از حج امسال

درخواست برای انصراف تونسی ها از حج امسال

دولت تونس از حجاج این کشور خواست با تصمیم مقامات سعودی برای کاهش تعداد حجاج بیت الله الحرام در موسم حج امسال همراهی نشان دهند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، در پي تصميم مقامات سعودي براي كاهش 20 درصدي سهيمه حجاج كشورهاي اسلامي، مقامات تونس از آن دسته از شهروندان اين كشور كه نامشان در فهرست اعزام به حج قرار دارد، خواستند اداي مناسك خود را به سال بعد موكول كنند.
به نوشته خبرگزاري عربستان، مقامات تونسي از شهروندانشان كه نامشان در فهرست حجاج امسال قرار دارد، خواستند با توجه به درخواست عربستان مبني بر كاهش حجاج، حج خود را به سال آينده واگذار كنند.
وزارت امور ديني تونس در بيانيه اي اعلام كرد پيرو درخواست كاهش تعداد حجاج كشورهاي اسلامي به ميزان بيست درصد در موسم حج با توجه به طرح توسعه در مسجدالحرام و كم شدن فضاي صحن طواف، اين وزارت از آن دسته از شهروندان تونسي كه نامشان در فهرست اعزام به حج امسال قرار دارد، مي خواهد داوطلبانه از اداي مناسك حج در موسم امسال صرف نظر كنند.
وزارت امور ديني تونس وعده داده است هر يك از شهروندان تونسي كه داوطلبانه از موسم حج امسال صرف نظر كنند، در موسم حج سال آينده در اولويت اول اعزام به حج خواهند بود.
اين وزارت آورده است هدف از اين اقدام، تلاش براي پيشبرد روند تدابير مربوط به ساماندهي موسم حج امسال و حفظ سلامتي حجاج است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران