برگزاری سلسله نشست‌های اسرار حج و آداب حضور در بیرجند برگزاری سلسله نشست‌های اسرار حج و آداب حضور در بیرجند برگزاری سلسله نشست‌های اسرار حج و آداب حضور در بیرجند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری سلسله نشست‌های اسرار حج و آداب حضور در بیرجند برگزاری سلسله نشست‌های اسرار حج و آداب حضور در بیرجند برگزاری سلسله نشست‌های اسرار حج و آداب حضور در بیرجند برگزاری سلسله نشست‌های اسرار حج و آداب حضور در بیرجند برگزاری سلسله نشست‌های اسرار حج و آداب حضور در بیرجند

برگزاری سلسله نشست‌های اسرار حج و آداب حضور در بیرجند

سلسله نشست‌های اسرار حج و آداب حضور در محضر کعبه شریف با رویکرد معرفت‌افزایی اسرار حج در ماه رمضان در استان خراسان جنوبی شهرستان بیرجند برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، سلسله نشست‌هاي اسرار حج و آداب حضور در محضر كعبه شريف امسال با حضور حج گزاران ۹۲ و ديگر شهروندان بيرجندي برگزار مي‌شود.
براساس اين گزارش، از آنجا كه كلاس‌هاي آموزشي فشردگي زيادي دارد و بسياري از زائران حج و عمره تمتع در طي برگزاري اين كلاس‌هاي آموزشي از مباحث تخصصي در حوزه اسرار و معارف حج محروم مي‌مانند و يا دسترسي به منابع ارزشمند در اين موضوع ندارند اين سلسله نشست‌ها هر ساله با محوريت معرفت افزايي اسرار حج و آداب حضور در حرمين شرفين برگزار مي‌شود.
اين گزارش حاكي است، اين سلسله نشست‌ها با حضور حجت‌الاسلام و المسلمين استاد مختاري از شب يكشنبه ۳۰ مرداد برابر با ۱۲ رمضان از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۵ شب در حسينه امام رضا (ع) بيرجند برگزار خواهد شد.
اين گزارش مي‌افزايد، به همين مناسبت از تمام زائران كه در حج ۹۲ حضور دارند دعوت شده است كه در اين سلسله نشست‌ها حضور پيدا كنند تا از مطالب و معارفي كه در اين جلسات بيان مي‌شود بهره ببرند.
شايان ذكر است، باتوجه به اينكه زائران براي مدت كوتاهي در مكه و مدينه و حرمين شرفين حضور دارند، با حضور در اين جلسات مي‌توانند برنامه ريزي مناسبي جهت بهره بردن هر چه بيشتر از اين مكان‌هاي مقدس و در آن زمان‌هاي گرانبها داشته باشند.


| شناسه مطلب: 38693




حج ۹۲ معارف حج



نظرات کاربران