تجمع عربستانی‌ها در حمایت از زنان بازداشت شده تجمع عربستانی‌ها در حمایت از زنان بازداشت شده تجمع عربستانی‌ها در حمایت از زنان بازداشت شده بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تجمع عربستانی‌ها در حمایت از زنان بازداشت شده تجمع عربستانی‌ها در حمایت از زنان بازداشت شده تجمع عربستانی‌ها در حمایت از زنان بازداشت شده تجمع عربستانی‌ها در حمایت از زنان بازداشت شده تجمع عربستانی‌ها در حمایت از زنان بازداشت شده

تجمع عربستانی‌ها در حمایت از زنان بازداشت شده

مردم شهرهای ریاض و مکه در عربستان در حمایت از زنان بازداشت شده تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، مردم پايتخت عربستان با برگزاري تجمع مقابل مسجد «نوره الحقباني» تحت عنوان «زنان بازداشت شده مكه» حمايت خود را از اين بازداشت شدگان اعلام كردند.
شركت كنندگان در اين تجمع به ادامه فعاليتهاي خود تا آزادي زنان بازداشت شده تأكيد كردند.
آنها خاطرنشان كردند كه مسئولان سعودي جوانان را به دلايل ديني بازداشت و عمر آنها را در زندان تباه مي‌كنند.
در شهر مكه نيز تجمع اعتراض آميز مشابهي در حمايت از زنان بازداشت شده برگزار شد. تجمع كنندگان با سردادن شعارهايي ضد «محمد بن نايف» وزير كشور، سكوت علما در خصوص بازداشت زنان را محكوم كردند.
حزب امت اسلامي در عربستان نيز با صدور بيانيه‌اي اعلام كرد كه فعاليتهاي مردمي تا زماني كه تغيير سياسي كاملي در اين كشور روي ندهد ادامه خواهد يافت.
در اين بيانيه آمده است: عربستان در بدترين مراحل شكست سياسي و اقتصادي قرار دارد و راه حل اين مشكلات ايجاد تغييرات سياسي به نفع مردم است.
حزب امت اسلامي عربستان هشدار داد كه مردم عربستان براي اين تغيير آماده‌اند.


| شناسه مطلب: 38810




بانوان عربستان



نظرات کاربران