برگزاری نمایشگاه فصل مهمانی در قم برگزاری نمایشگاه فصل مهمانی در قم برگزاری نمایشگاه فصل مهمانی در قم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری نمایشگاه فصل مهمانی در قم برگزاری نمایشگاه فصل مهمانی در قم برگزاری نمایشگاه فصل مهمانی در قم برگزاری نمایشگاه فصل مهمانی در قم برگزاری نمایشگاه فصل مهمانی در قم

برگزاری نمایشگاه فصل مهمانی در قم

همزمان با آغاز هفته حج، نمایشگاه فصل مهمانی از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج وزیارت در قم برگزار می‌شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، همزمان با آغاز هفته حج، نمايشگاه فصل مهماني از سوي حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج وزيارت در قم برگزار مي‌شود.
براساس اين گزارش، اين نمايشگاه به همت مديريت آموزش معاونت فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در محل نمايشگاه دائم حرم حضرت فاطمه معصومه(سلام‌الله عليها) در قم برگزار خواهد شد.
اين گزارش حاكي است، ارائه فعاليت‌هاي آموزش و فرهنگي و به نمايش گذاشتن بخشي از فعاليت‌هاي و دستاوردهاي رابطان فرهنگي اعزامي به شهرهاي مدينه منوره و مكه مكرمه از جمله برنامه‌هاي اين نمايشگاه است. معنويت، هم انديشي و اتحاد اسلامي به عنوان شعار حج سال‌جاري انتخاب شده است و از اين رو روزهاي هفته حج با محوريت شعار حج ،موضوعاتي همانند: حج و هم انديشي- حج ، خودسازي و معنويت - حج ، مقام و منزلت زن- حج ولايت و رهبري- حج و اتحاد اسلامي- حج ،بهداشت و سلامت را در بر مي‌گيرد.
در هفته حج كه از تاريخ 16 شهريور (اول ذيقعده ) آغاز مي‌شود ، مجموعاً 300 نمايشگاه عكس و پوستر در سراسر كشور برگزار مي شود و در هر استان سه نمايشگاه اصلي داير خواهد شد.




نظرات کاربران