مدیریت امور رفاه زائرین آستان قدس رضوی خبرداد
10 هزار نفر در خدمت رفاه زائران دهه کرامت
مدیر امور رفاه زائرین آستان قدس رضوی گفت: در خجسته ایام دهه کرامت، روزانه بالغ بر هزار خدمتگزار در این قسمت به زائران خدمت رسانی میکنند.
به گزارش پايگاه اطلاعرساني حج, وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، محمد ظريفراد افزود: اداره امداد و تسهيلات زائرين، اداره خدمات عمومي، اداره امور امانات، اداره امور روشنائي، بخش صندلي چرخدار، بخش پيداشدگان و رسيدگي به امور گمشدگان و بخش خدمات از زيرمجموعههاي مديريت رفاه زائرين است.
وي در ادامه، گزيدهاي از خدمات اين مجموعه را يادآور شد و گفت: انجام امور امدادي زائران، دريافت امانات، راهنمايي افراد پيدا شده و رسيدگي به امور گمشدهها، روشنائي بيشتر نقاط حرم مطهر، تنظيف و پاكيزگي اماكن متبركه، امور فرش و خدمات بهداشتي، توزيع دعوتنامههاي مهمانسراي حضرت و ساير امور اجرائي كه به رفاه زائرين مرتبط باشد، بر عهده ماست.
ظريفراد تصريح كرد: اين مجموعه بالغ بر 10 هزار خدمتگزار دارد كه به صورت شبانهروزي در كشيكهاي مختلف ارائه خدمات ميكنند و عملكرد آنها توسط كمتيه ارزيابي عملكرد ارزيابي ميشود.