حضور حجاج تبریزی در نماز جمعه این هفته عکس حضور حجاج تبریزی در نماز جمعه این هفته عکس حضور حجاج تبریزی در نماز جمعه این هفته عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور حجاج تبریزی در نماز جمعه این هفته عکس حضور حجاج تبریزی در نماز جمعه این هفته عکس حضور حجاج تبریزی در نماز جمعه این هفته عکس حضور حجاج تبریزی در نماز جمعه این هفته عکس حضور حجاج تبریزی در نماز جمعه این هفته عکس

حضور حجاج تبریزی در نماز جمعه این هفته عکس

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین مشهوری مدیر حج و زیارت استان آذربایجانشرقی به عنوان سخنران پیش از خطبه‌ها در نمازجمعه شهر تبریز سخنرانی کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجاج آذربايجان شرقي، جمعه اين هفته همراه و همگام با ساير نمازگزاران در مصلاهاي نمازجمعه استان حضور يافته و تجلي اجتماعات مسلمانان را به نمايش گذاشتند.
براساس اين گزارش، در اين مراسم حجت الاسلام و المسلمين مشهوري مدير حج و زيارت استان آذربايجان شرقي به عنوان سخنران پيش از خطبه‌ها در نمازجمعه شهر تبريز سخنراني كرد.
گفتني است، دفتر نمايندگي حوزه ولي فقيه در امور حج و زيارت استان آذربايجان شرقي نيز برنامه هاي متنوع فرهنگي - آموزشي براي زائران استان اجرا كرده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران