شرکت نیم میلیون نفر در نماز جمعه مسجدالنبی شرکت نیم میلیون نفر در نماز جمعه مسجدالنبی شرکت نیم میلیون نفر در نماز جمعه مسجدالنبی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شرکت نیم میلیون نفر در نماز جمعه مسجدالنبی شرکت نیم میلیون نفر در نماز جمعه مسجدالنبی شرکت نیم میلیون نفر در نماز جمعه مسجدالنبی شرکت نیم میلیون نفر در نماز جمعه مسجدالنبی شرکت نیم میلیون نفر در نماز جمعه مسجدالنبی

شرکت نیم میلیون نفر در نماز جمعه مسجدالنبی

معاون وزیر حج عربستان بر ضرورت پایبندی به تمام قوانین و مقررات در خصوص اسکان حجاج و فراهم کردن امکانات لازم برای ضیوف الرحمن تاکید کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، نيم ميليون نفر در نماز جمعه مسجدالنبي(ص) در مدينه منوره شركت كردند روز گذشته تمام صحنها و رواقها و حتي بام حرم مطهر نبوي(ص) مملو از حجاج و نمازگزاران بود كه تعداد آنها بيش از نيم ميليون نفر تخمين زده شده اند.
خبرگزاري عربستان گزارش داد بيش از نيم ميليون نفر نماز جمعه را در فضايي مملو از اطمينان و به صورت آرام و روان اقامه كردند.
اين رسانه افزود حضور گسترده نمازگزاران مانع رفت و آمد در جاده ها نشد. ترافيك در خيابانهاي منتهي به حرم مطهر نبوي(ص)، روان گزارش شده است. بر اساس اين گزارش، مقامات عربستان همواره بر ضرورت ارائه بهترين و پيشرفته ترين خدمات به ضيوف الرحمن و قرار دادن تمام امكانات در اختيار آنها تاكيد مي كنند.
بررسي وضعيت اسكان حجاج كشورهاي عربي
خبر ديگر اينكه حاتم بن حسين قاضي معاون وزارت حج عربستان، وضعيت اسكان حجاج كشورهاي عربي را با بازديد از چندين محل اسكان آنها در مكه مكرمه بررسي كرد.
حاتم قاضي تمام موسسات طوافه را به تلاشهاي بيشتر براي اينكه ضيوف الرحمن بتوانند مناسك خود را كاملا آسان و با آرامش به جا آورند، دعوت كرد.
معاون وزارت حج عربستان بر ضرورت پايبندي به تمام قوانين و فهرستهاي منظم در اسكان حجاج در مكه مكرمه و مشاعر مقدسه و تلاش براي رفع تمام موانع هدف وزارت حج يعني موفقيت موسم حج امسال از طريق تمام امكاناتي كه ضيوف الرحمن نياز دارند، تاكيد كرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران