حجاج دوست دارند بر پارچه‌های خوشامد گویی‌شان چه نوشته شود


استقبال کنندگان از حجاج بَیت الله الحرام می‌توانند جملات خود را که می‌خواهند بر پارچه‌های خوشامدگویی برای عزیزانشان بنویسند را در بخش نظرات ذیل این مطلب ارسال و یا به شماره (۵۰۰۰۲۶۹۱۴) پیامک کنند.

[factimage()] /_Shared/_Sites/Site(14)/Hajj.ir/L6342886931871.jpg [imagetitle()] [factimageend()] بعد از نزديك به يك ماه زيارت و عبادت و حضور در دو شهر با بركت، بسياري از هموطنان عزيزمان آماده بازگشت به ديار خود مي‌شوند.
نزديكان و آشنايان حجاج هم برنامه‌هاي خاصي براي استقبال از آنها دارند كه نوشتن پارچه‌هاي رنگارنگ به منظور خوشامدگويي، يكي از اين برنامه‌هاست.
اغلب حجاج علاقمند هستند كه اين پارچه نوشته‌ها علاوه بر خوشامدگويي صرف، دربرگيرنده پيام معنوي و روحاني خاصي هم براي حاجي و هم براي استقبال‌كنندگان باشد.
«چادرنشين عرفات خوش آمدي.»، «بازگشت پروانه كعبه گرامي باد»، «زيارت خانه امن الهي مبارك باد»، «حاجي، حاجي بمان»، «كفن پوش، زندگي جديدت مبارك»، «حاجي، رسيدن به معرفت در عرفات مبارك»، «ورود به حريم حرم امن الهي گرامي باد»، «سنگ زدن بر شيطان درون مبارك» و… از جمله‌هاي زيبايي هستند كه تا كنون بر روي پارچه‌نوشته‌هاي استقبال از حجاج ديده‌ايم.
استقبال كنندگان از حجاج بيت الله الحرام نيز مي‌توانند جملات خود را كه مي‌خواهند بر پارچه‌هاي خوشامدگويي براي عزيزانشان بنويسند را در بخش نظرات ذيل اين مطلب ارسال و يا به شماره (۵۰۰۰۲۶۹۱۴) پيامك كنند تا با با ذكر نام و مشخصات در پايگاه اطلاع رساني حج (www. hajj. ir) و نشريه زائر (نشريه اي كه بعثه رهبري در ايام حج روزانه در اختيار حجاج قرار مي‌دهد) منتشر گردد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران