پایگاه نورنگ طرح های ویژه محرم را عرضه کرد پایگاه نورنگ طرح های ویژه محرم را عرضه کرد پایگاه نورنگ طرح های ویژه محرم را عرضه کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پایگاه نورنگ طرح های ویژه محرم را عرضه کرد پایگاه نورنگ طرح های ویژه محرم را عرضه کرد پایگاه نورنگ طرح های ویژه محرم را عرضه کرد پایگاه نورنگ طرح های ویژه محرم را عرضه کرد پایگاه نورنگ طرح های ویژه محرم را عرضه کرد

پایگاه نورنگ طرح های ویژه محرم را عرضه کرد

همزمان با آغاز ماه محرم الحرام، پایگاه نورنگ به عنوان مجری طرح های فرهنگی و نقوش اسلامی، طرح های ویژه این ایام را به صورت رایگان در دسترس علاقه مندان قرار داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، اين پايگاه اطلاع رساني آثار هنري اسلامي به مناسبت اين ايام ، طرح ها و نقوش اسلامي با محوريت ماه محرم و صفر را از هم اكنون در دسترس علاقه مندان قرار داده است.
اين گزارش مي افزايد: پايگاه نورنگ از جمله وبسايت هاي اطلاع رساني اسلامي مركز تحقيقات كامپيوتري علوم اسلامي مي باشد كه در عرصه اطلاع رساني اسلامي و بومي در زمينه ارائه جلوه هاي بصري اين ميراث كهن در زمينه هايي همچون ميز كار مجازي كاربران ويندوز، قالبهاي وبلاگ، پس زمينه هاي پاورپوينت و... مي باشد.
بر پايه اين گزارش، توجه به ويژگي‌هاي فني و سازگاري با انواع پرمخاطب سرويس‌دهنده‌هاي وبلاگ، سازگاري نمايشي با نمايشگرهاي مختلف و مسائلي از اين دست، جزء نكاتي فني مورد توجه «نورنگ» است.
از جمله اهداف به روز رساني و عرضه طرح هاي اسلامي در اين پايگاه مي توان به ؛ بهره‌برداري از حامل‌هاي رايج تصويري براي ديده شدن نمادها، الگوها و اجزاء تصويري حامل ميراث معنوي و اخلاقي، همگاني سازي توليد زمينه‌هاي تصويري مبتني بر انگاره‌ها و تعاليم ديني و تاريخي اين مرز و بوم، ظرفيت سازي براي پيام‌هاي فرهنگي و اخلاقي و انتقال آنها به زبان تصوير، جهت دهي به فضاي ناخودآگاه ذهني و پنهان شده در قالبهاي تصويري رايج در فضاي مجازي و... اشاره كرد.
علاقه مندان مي توانند براي استفاده از اين منبع به آدرس اينترنتي ذيل مراجعه كنند؛ www.noorang.ir


| شناسه مطلب: 41378




ماه محرم



نظرات کاربران