هزینه سفر زیارتی عتبات دانشگاهیان کاهش می‌یابد! هزینه سفر زیارتی عتبات دانشگاهیان کاهش می‌یابد! هزینه سفر زیارتی عتبات دانشگاهیان کاهش می‌یابد! بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هزینه سفر زیارتی عتبات دانشگاهیان کاهش می‌یابد! هزینه سفر زیارتی عتبات دانشگاهیان کاهش می‌یابد! هزینه سفر زیارتی عتبات دانشگاهیان کاهش می‌یابد! هزینه سفر زیارتی عتبات دانشگاهیان کاهش می‌یابد! هزینه سفر زیارتی عتبات دانشگاهیان کاهش می‌یابد!

هزینه سفر زیارتی عتبات دانشگاهیان کاهش می‌یابد!

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از تلاش این ستاد برای کاهش هزینه‌های سفر زیارتی عتبات دانشگاهیان خبر داد و خواستار توجه بیش از پیش مسؤولان سازمان حج و زیارت به این بخش شد.

حجت‌الاسلام سيدمحمدرضا فقيهي، رييس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه اطلاع‌رساني حج با اشاره به اهميت زيارت خانه خدا و امامان معصوم (ع) و نيز نظرسنجي‌هايي كه در اين زمينه از گروه‌هاي اعزامي انجام شده است، تحول را مهم‌ترين علت تأكيد خود براي اعزام دانشجويان به عمره و عتبات عنوان كرد.
رييس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان در ادامه به تبيين برنامه‌هاي اين ستاد در راستاي سفر زيارتي عتبات اساتيد و دانشجويان دانشگاه‌هاي سراسر كشور پرداخت و از كم‌توجهي مسؤولان به اين بخش ابراز تأسف كرد.
وي با بيان اينكه معتقدم امام حسين (ع) نه تنها در كربلا مظلوم بود تا الآن هم مظلوم است، از مسؤولان و مديران سازمان حج و زيارت خواست كه به زيارت عتبات دانشگاهيان بيشتر توجه كنند.
حجت‌الاسلام فقيهي در ادامه به رايزني‌هايي كه در اين زمينه با سيدابوالحسن رضوي، مديرعامل شركت شمسا انجام داده است، اشاره كرد و گفت: در اين جلسه دغدغه‌هاي خود را نسبت به موضوع عتبات دانشگاهيان مطرح و از بالا بودن هزينه‌هاي اين سفر زيارتي گلايه كردم.
وي گفت: در اين جلسه توافق شد به شرط طراحي و ساخت چند حسينيه با امكانات مناسب در نجف اشرف و كربلاي معلي براي دانشجويان مجرد، هزينه‌هاي سفر زيارتي عتبات دانشگاهيان كاهش يابد.
رييس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان همچنين از بحث امنيت به عنوان عامل مهم در كاهش اعزام دانشجويان به عتبات نام برد و افزود: اكنون كه امنيت در نجف اشرف و كربلاي معلي به خوبي برقرار شده است، بايد براي اعزام تعداد بيشتري از دانشجويان به اين اين اماكن مقدس تلاش شود.




نظرات کاربران