دیدار کارگزاران زیارتی آذربایجان غربی با امام جمعه جدید ارومیه دیدار کارگزاران زیارتی آذربایجان غربی با امام جمعه جدید ارومیه دیدار کارگزاران زیارتی آذربایجان غربی با امام جمعه جدید ارومیه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار کارگزاران زیارتی آذربایجان غربی با امام جمعه جدید ارومیه دیدار کارگزاران زیارتی آذربایجان غربی با امام جمعه جدید ارومیه دیدار کارگزاران زیارتی آذربایجان غربی با امام جمعه جدید ارومیه دیدار کارگزاران زیارتی آذربایجان غربی با امام جمعه جدید ارومیه دیدار کارگزاران زیارتی آذربایجان غربی با امام جمعه جدید ارومیه

دیدار کارگزاران زیارتی آذربایجان غربی با امام جمعه جدید ارومیه

مدیریت حج و زیارت استان آذربایجان غربی به همراه جمعی از مدیران و کارگزاران و عوامل زیارتی استان با نماینده جدید ولی فقیه در استان آذربایجان غربی دیدار کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني حج، مديريت حج و زيارت استان آذربايجان غربي به همراه جمعي از مديران و كارگزاران و عوامل زيارتي استان با حضور در دفتر امام جمعه جديد اروميه با نماينده جديدولي فقيه در استان آذربايجان غربي حجه الاسلام والمسلمين قريشي ديدار و انتصاب ايشان را تبريك گفتند.
در اين مراسم مديريت حج و زيارت استان آذربايجان غربي جايگاه مديريت حج و زيارت را به عنوان خادمين زائرين خانه خدا وائمه اطهار (س) تشريح كردند.
امير شجاع زاده مدير حج و زيارت استان آذربايجان غربي ضمن تشريح گزارش سالانه به ارائه آمار مشرف شدگان به حج، عمره و عتبات پرداخته و گفت: سازمان حج و زيارت تمام سعي و تلاش خود را جهت آسايش و رفاه زائرين بكار مي‌بندد و اين مديريت نيز با تمام پرسنل و امكانات سهم كوچكي در اين خدمت رساني دارد.
در ادامه حجت‌اسلام والمسلمين قريشي نماينده ولي فقيه و امام جمعه اروميه نيز ضمن خوش آمدگويي، رهنمودهايي درباره ارتقا امور فرهنگي و همچنين ارائه خدمات مطلوبتر به زائرين بياناتي ايراد كرد.
امام جمعه جديد اروميه در اين ديدار گفت: خدمت به زائران سعادتي است كه نصيب شما شده است و بايد به بهترين شكل از آن جهت خدمت‌رساني بيشتر و بهتر به حجاج بيت‌الله الحرام استفاده كنيد.
وي با بيان اينكه خدمت به زائران توفيق بسيار بزرگي است بيان داشت: بايد قدردان اين توفيق و نعمت الهي بود ووقدرشناسي اين توفيق نيز فقط با ايجاد رضايتمندي درزائران وارتقا كيفيت خدمات به آنان حاصل مي‌شود.
حجت‌الاسلام قريشي در ادامه بر افزايش كمي تعداد زائر به حج و عمره وعتبات تاكيد كرد و افزود: اعزام زائر بيشتر بر فضاي معنوي استان تاثير گذاشته و باعث ايجاد جامعه اي سالم ومذهبي مي‌شود.
وي همچنين از كاركنان و كارگزاران زيارتي درخواست نمودند هيچ كوتاهي در امر خدمت رساني به زائرين نداشته و نهايت كوشش و تلاش خود را در جهت خدمت به زائرين بيت اله به كار بندند.


| شناسه مطلب: 43496




زيارت



نظرات کاربران