حضور پرشور و حماسی توام با هوشیاری درانتخابات، شکوه و عظمت ایران اسلامی را  متبلورتر خواهد ساخت حضور پرشور و حماسی توام با هوشیاری درانتخابات، شکوه و عظمت ایران اسلامی را  متبلورتر خواهد ساخت حضور پرشور و حماسی توام با هوشیاری درانتخابات، شکوه و عظمت ایران اسلامی را  متبلورتر خواهد ساخت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور پرشور و حماسی توام با هوشیاری درانتخابات، شکوه و عظمت ایران اسلامی را  متبلورتر خواهد ساخت حضور پرشور و حماسی توام با هوشیاری درانتخابات، شکوه و عظمت ایران اسلامی را  متبلورتر خواهد ساخت حضور پرشور و حماسی توام با هوشیاری درانتخابات، شکوه و عظمت ایران اسلامی را  متبلورتر خواهد ساخت حضور پرشور و حماسی توام با هوشیاری درانتخابات، شکوه و عظمت ایران اسلامی را  متبلورتر خواهد ساخت حضور پرشور و حماسی توام با هوشیاری درانتخابات، شکوه و عظمت ایران اسلامی را  متبلورتر خواهد ساخت

حضور پرشور و حماسی توام با هوشیاری درانتخابات، شکوه و عظمت ایران اسلامی را متبلورتر خواهد ساخت


نماینده بعثه مقام معظم رهبری در همایش کاروان‌های اهل سنت گفت: حضور پرشور و حماسی توام با هوشیاری درانتخابات ،شکوه وعظمت ایران اسلامی را متبلورتر خواهد ساخت وتوطئه‌های دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی را خنثی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی حج حجت‌الاسلام و المسلمین نجفی روحانی در همایش  «حضور حماسی، شکوه انقلابی» که برای کاروان‌های اهل سنت برگزار شد گفت: مردم بارها با حضور آگاهانه  خود درصحنه و پای صندوق‌های رأی  دشمنان را مایوس نموده‌اند و با حضور پرشكوه  خود  در انتخابات، سرنوشت خود را به دست خود تعیین نموده‌اند. این‌بار هم بهتر از گذشته در انتخابات شرکت کند و مجلس از امور مهم وسرنوشت‌سازاست.   

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره تعهد وتخصص، علم وآگاهي، بصیرت و دشمن ‌ستيزي و  ولایتمداری ، امانت‌داري، شجاعت وحریت وساده زیستی را ازویژگی‌های  یک نماینده شایسته برشمرد و گفت: کسی  که وعده توخالي به مردم  بدهد و بعدا آنها را به بوته فراموشي  بسپارد شایسته نمايندگي نیست. کسي که با انواع دسيسه‏ها و شعارهاي فريبنده و تبليغات پر زرق و برق اذهان مردم را مشوش کند تا آراي مردم را به سوي خود جلب نماید شايستگي نمایندگی مجلس شورای اسلامی را ندارد.

image_20122261727555622.jpg

وی در بخشی دیگر ازسخنان خود بر تيزبيني و دور انديشي، مناعت‏ طبع و عزت نفس، استقامت، ظلم ستيزي، اخلاص و تواضع،، قانونمداري، حامی محرومان و مستمندان، اشاره نمود واظهارداشت: بنابه فرموده پيامبراکرم(ص) « هر کس از مسلمانان کارگزاري را بر مسؤوليتي بگمارد، در حالي که مي‏داند در ميان مسلمانان، از او شايسته‏تر و داناتر به کتاب خدا و سنت پيامبر صلي‌الله عليه وآله و سلم وجود دارد، بي‏ترديد به خدا، پيامبر او و جميع مسلمانان خيانت کرده است »

image_20122261727555624.jpg

در ادامه برنامه حجت الاسلام حاتمیان مسئول واحد اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره حضور پرنشاط زائران اهل سنت را در این همایش خیر مقدم گفت و اظهار داشت:این سفر معنوی و پرفیض توفبق الهی است که نصیب شما محبان و دلدادگان پیامبر اکرم و اهل بیت آن حضرت گردیده است. چرا که گوشه‌گوشه این شهر مقدس و نورانی و اطراف آن یادآور حوادث و خاطره‌های تلخ و شیرین صدر اسلام است و مجاهدت‌ها و فداکاری‌های پیامبر اکرم و اصحاب آن حضرت است.

وی خاطرنشان کرد:اماکن و مساجد مختلف شهر مثل غمامه، اجابه، ذوقبلتین، قبا و مساجد سبعه هر کدام بیانگر رخداد عظیم است که در زمان حیات پیامبر اسلام رخ داده است.

مسئول واحد اهل سنت اظهار داشت:حضور حماسی و با شکوه ملت ایران در دنیا موجی ایجاد کرده‌است که امروز دامنه آن را در بیداری اسلامی ملت‌های مسلمان مشاهده می‌کنیم و این حضور حماسی الگویی از حضور مستحکم اصحاب پیامبر با ایمانی راسخ و صلابتی وصف ناپذیر برای پیشبرد رسالت آن حضرت است.

در ادامه امام‌جمعه بستک از استان هرمزگان به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های نظام جمهوری اسلامی و بعثه مقام معظم رهبری برای ایجاد امکانات و ابزار لازم جهت بهره‌برداری هرچه بیشتر زائران در سفر پرفیض حج و عمره گفت: ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی الگویی برای همه ملت‌هاست و بیداری اسلامی محصول این حماسه آفرینی مردم ایران است.ملت ما حماسه انتخابات مجلس را در پیش‌رو دارد و انشاء‌الله بار دیگر با حضور شکوهمند خود دشمنان اسلام و نظام اسلامی را ناکام خواهد کرد.

در این همایش زائران استان‌های کردستان و هرمزگان و سیستان و بلوچستان حضور داشتند و این تنوع مذهبی و قومیتی که با همدلی و صمیمت گردهم آمده بودند جلوه‌ای زیبا به برنامه داده بود.

مطالب مرتبط:گزارش تصویری:همایش اهل سنت با عنوان حضور حماسی، شکوه انقلابی در مدینه منوره

image_20122261727555788.jpg



| شناسه مطلب: 4352







نظرات کاربران