نجات معجزه‌ آسای دانش‌آموزان ایرانی در مکه مکرمه نجات معجزه‌ آسای دانش‌آموزان ایرانی در مکه مکرمه نجات معجزه‌ آسای دانش‌آموزان ایرانی در مکه مکرمه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نجات معجزه‌ آسای دانش‌آموزان ایرانی در مکه مکرمه نجات معجزه‌ آسای دانش‌آموزان ایرانی در مکه مکرمه نجات معجزه‌ آسای دانش‌آموزان ایرانی در مکه مکرمه نجات معجزه‌ آسای دانش‌آموزان ایرانی در مکه مکرمه نجات معجزه‌ آسای دانش‌آموزان ایرانی در مکه مکرمه

نجات معجزه‌ آسای دانش‌آموزان ایرانی در مکه مکرمه

شب گذشته در حالی که زائران دانش‌آموز ایرانی عازم مکه مکرمه بودند، راننده اتوبوس در حین رانندگی سکته کرده و در دم جان می‌دهد، با لطف و عنایت الهی به صورت معجزه آسا، سی نفر از دانش‌آموزان از این حادثه نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مدينه منوره، در حالي كه نخستين گروه زائران عمره گزار دانش‌آموزي شب گذشته راهي شهر مكه مكرمه بودند در ۱۴۰ كيلومتري راننده اتوبوس حامل زائران عمره گزار سكته كرده و در دم جان مي‌دهد.
يكي از شاهدان عيني اين حادثه گفت: ساعت يازده شب، اتوبوس در حال انحراف از جاده بود و دانش‌آموزان از جريان مطلع شدند، وقتي به سوي راننده رفتيم ديديم وي سكته كرده و در همان لحظه جان داده است.
وي افزود: بلافاصه يكي از مربيان كاركشته فرمان اتوبوس را بدست گرفت و يكي ديگر از مربيان راننده اتوبوس را به سختي از روي صندلي به داخل اتوبوس انتقال داد.
اين شاهد عيني تصريح كرد: با كمك الهي و دعاي دانش‌آموزان و به صورت معجزه آسا، سي نفر از دانش‌آموزان از اين حادثه نجات يافتند.
وي ادامه داد: پس از اين حادثه، گروه امداد و پيگري ستاد عمليات عمره يك دستگاه اتوبوس را جهت انتقال دانش آموزان عمره گزار به محل وقوع حادثه اعزام كرد كه عزيزان ما با كمال سلامتي به مكه مكرمه رسيدند و اعمال مناسك عمره را انجام دادند.
خوشبختانه هم‌اينك تمامي دانش‌آموزان عمره گزار در سلامتي به سر مي‌برند و هيچ گونه نگراني در اين خصوص وجود ندارد.




نظرات کاربران