با ناجیان کاروان دانش آموزان از مرگ حتمی آشنا شوید با ناجیان کاروان دانش آموزان از مرگ حتمی آشنا شوید با ناجیان کاروان دانش آموزان از مرگ حتمی آشنا شوید بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
با ناجیان کاروان دانش آموزان از مرگ حتمی آشنا شوید با ناجیان کاروان دانش آموزان از مرگ حتمی آشنا شوید با ناجیان کاروان دانش آموزان از مرگ حتمی آشنا شوید با ناجیان کاروان دانش آموزان از مرگ حتمی آشنا شوید با ناجیان کاروان دانش آموزان از مرگ حتمی آشنا شوید

با ناجیان کاروان دانش آموزان از مرگ حتمی آشنا شوید

چند روز پیش نخستین کاروان دانش‌آموزان عمره گزار ایرانی از مدینه عازم مکه بود که در راه راننده اتوبوس در حین رانندگی سکته کرده و در دم جان می‌دهد، اما با لطف الهی به صورت معجزه آسا با فداکاری دو مربی و یک دانش آموز، سی نفر از دانش‌آموزان از این حادثه نجات می‌یابند.

به گزارش خبرنگاراعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مكه مكرمه، در اين حادثه راننده اتوبوس حامل اولين گروه دانش آموزان عمره گزارايراني (كاروان شهيد فلاح عباسي استان گيلان) در مسيرمدينه منوره به مكه مكرمه در حالي كه ۱۱۰ كيلومتر سرعت داشته بعد از صحبت كردن با تلفن همراه خود از حال مي‌رود و پشت فرمان سكته مي‌كند و بعد از دقايقي فوت مي‌كند.
به دنبال اين اتفاق نادر با هوشياري يكي از دانش آموزان به نام «مصطفي نباتي» كه از خواب آلودگي و نامتعادل بودن حال راننده مطلع مي‌شود و اين مساله را بامربيان خود در ميان مي‌گذارد و پس از آن كه راننده در اثر سكته بر زمين مي‌افتد و اتوبوس با سرعت ۱۱۰ كيلومتر در حال خروج از جاده و واژگوني قرار مي‌گيرد يكي از مربيان فداكار به نام «كوروش شريف» و «عمران كرمي» رييس سازمان دانش آموزي استان گيلان با زحمت و تلاش فراوان و فداكاري جان سي دانش آموز را نجات مي‌دهند.
در گفت وگويي كه با اين سه ناجي كه جان ۳۰ دانش آموز را نجات دادند و از وقوع يك حادثه تلخ جلوگيري كردند داشتيم با تمام احساس و وجود اين كار را تنها يك «معجزه الهي و توجه حضرت وليعصر (عج) » مي‌دانستند و از اين كه آنها با همكاري هم اين توانسته بودند اين كار بزرگ را انجام دهند بسيار خوشحال بودند.
آنهامعتقدند خدا به دل پاك اين بچه‌ها و دعاي پدرومادرانشان نگاه كرد كه اين حادثه ختم به خير شد زيرا اگر اين حادثه اتفاق مي‌افتاد ديگر جلوي عمره دانش آموزي گرفته مي‌شد و خدا نخواست اين اتفاق بيافتد و ازاين بابت نيز خوشحال و شاكريم.
مشروح گفت وگوي خبرنگار پايگاه حج در مكه با دو مربي فداكار «عمران كرمي» و «كوروش شريف» و دانش آموز فداكار «مصطفي نباتي» متعاقبا ارسال مي‌شود.
در تصوير جمعي، نفر اول با كاور سفيد آقاي «كوروش شريف» مربي فداكار، نفر دوم آقاي «عمران كرمي» رييس سازمان دانش آموزي استان گيلان و نفر سوم «مصطفي نباتي» دانش آموز فداكار.




نظرات کاربران