فیش حج ۴ نیکوکار به منظور آزادی زندانیان غیرعمد به فروش می‌رسد فیش حج ۴ نیکوکار به منظور آزادی زندانیان غیرعمد به فروش می‌رسد فیش حج ۴ نیکوکار به منظور آزادی زندانیان غیرعمد به فروش می‌رسد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
فیش حج ۴ نیکوکار به منظور آزادی زندانیان غیرعمد به فروش می‌رسد فیش حج ۴ نیکوکار به منظور آزادی زندانیان غیرعمد به فروش می‌رسد فیش حج ۴ نیکوکار به منظور آزادی زندانیان غیرعمد به فروش می‌رسد فیش حج ۴ نیکوکار به منظور آزادی زندانیان غیرعمد به فروش می‌رسد فیش حج ۴ نیکوکار به منظور آزادی زندانیان غیرعمد به فروش می‌رسد

فیش حج ۴ نیکوکار به منظور آزادی زندانیان غیرعمد به فروش می‌رسد

پس از اقدام شایسته یک بانوی نیک اندیش تهرانی مبنی بر اهدای فیش زیارت حج تمتع خود به منظور آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند، ۳ نفر از هموطنان نیک اندیش با اهدای ۳ فیش دیگر به منظور آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری در تداوم این امر معنوی شرکت کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، اين افراد نيكوكار كه به لايل شخصي اصرار داشتند اقدام خالصانه شان بدون ذكر نامي از آنها باشد، اين اوراق ارزشمند را از طريق نماينده و با واسطه به ستادديه كشور تحويل دادند.
نظر به اين اقدام انساندوستانه و خداپسندانه، ستاد مردمي رسيدگي به امور ديه و كمك به زندانيان نيازمند با توجه به سابقه درخشان هموطنان عزيز در دستگيري از مستمندان و بويژه زندانيان نيازمند كشور در نظر دارد در يك همت عالي با فروش اين اوراق ارزنده ضمن ترويج سنت حسنه آزادسازي زندانيان مورد حمايت ستادديه، در روزهاي منتهي به سال جديد، از همين طريق با دريافت بالاترين قيمت پيشنهادي زمينه آزادي تعدادي از اين قبيل زندانيان را فراهم نمايد. نكته جالب توجه اينكه در بخش توضيحات فيش حج تمتع يكي از اين همين نيكوكاران ملائك كردار درج شده بود؛ «قبلا به حج تمتع مشرف نشده ام».
اميد است با كمك‌هاي خود كانون خانوادگي اين عزيزان از آفتاب پر مهرتان رنگ و بوي ديگري گرفته و چهره‌هاي دل سوخته و درهم كودكان چشم به راه آنها از باران عطوفت شما طراوت و تازگي يابد.
متقاضياني كه تمايل به شركت در اين كار خير را دارند مي‌توانند با روابط عمومي ستادديه كشور به شماره ۱۵-۸۸۹۱۶۰۱۲ تماس برقرار نمايند.
همچنين شماره حساب‌هاي ۷۴/۷۴ بانك ملت و ۷۷۷۷ بانك تجارت به نام ستادديه كشور آماده دريافت كمك‌هاي نقدي شما هموطنان عزيز براي نشاندن گل واژه‌هاي لبخند بر لبان خانواده‌هاي منتظر اعلام مي‌گردد.


| شناسه مطلب: 44114




حج فقرا حج تمتع



مطالب مرتبط

نظرات کاربران