توصیه‌های سرپرست حجاج ایرانی به بانوان مبلغه توصیه‌های سرپرست حجاج ایرانی به بانوان مبلغه توصیه‌های سرپرست حجاج ایرانی به بانوان مبلغه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
توصیه‌های سرپرست حجاج ایرانی به بانوان مبلغه توصیه‌های سرپرست حجاج ایرانی به بانوان مبلغه توصیه‌های سرپرست حجاج ایرانی به بانوان مبلغه توصیه‌های سرپرست حجاج ایرانی به بانوان مبلغه توصیه‌های سرپرست حجاج ایرانی به بانوان مبلغه

توصیه‌های سرپرست حجاج ایرانی به بانوان مبلغه

سرپرست حجاج ایرانی در دیدار با بانوان مبلغه در بعثه مقام معظم رهبری در مدینه گفت:‌ بانوان مبلغه با توجه به شرایط روز خود را به تکنولوژی و ابزار روز دنیا مسلح کنند و آشنا باشند تا خدمت رسانی بهتر و به روز تری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مدينه منوره، حجت الاسلام و المسلمين قاضي عسگر در اين ديدار افزود: بنده از حضور بانوان مبلغه حمايت مي كنم و حضور آنان را در ميان زائران لازم ميدانم. وي افزود: مسائل بانوان زائر و رسيدگي به آنها يكي از مهمترين دغدغه هاست كه بانوان مبلغه ميتوانند آن را مرتفع كنند.
نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت همچنين گفت: بانوان مبلغه بايد اولويت ها را دريابند و ومسائل را الويت بندي كنند تا به آنها بهتر رسيدگي كنند. درك اين اولويت ها و شناخت آنها مسير خدمت به زائران را هموار تر مي كند.
در اين جلسه هم چنين بانوان مبلغه با طرح پرسش ها و نظراتشان به تبادل نظر با حجت الاسلام و المسلمين قاضي عسگر و حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني نماينده بعثه مقام معظم رهبري در مدينه منوره پرداختند.




نظرات کاربران