استغاثه ایرانیان به درگاه حضرت حق در کمیل مکه  تصاویر استغاثه ایرانیان به درگاه حضرت حق در کمیل مکه  تصاویر استغاثه ایرانیان به درگاه حضرت حق در کمیل مکه  تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
استغاثه ایرانیان به درگاه حضرت حق در کمیل مکه  تصاویر استغاثه ایرانیان به درگاه حضرت حق در کمیل مکه  تصاویر استغاثه ایرانیان به درگاه حضرت حق در کمیل مکه  تصاویر استغاثه ایرانیان به درگاه حضرت حق در کمیل مکه  تصاویر استغاثه ایرانیان به درگاه حضرت حق در کمیل مکه  تصاویر

استغاثه ایرانیان به درگاه حضرت حق در کمیل مکه تصاویر

فریاد «العفو» و استغاثه زائران ایرانی در سومین دعای کمیل سال 93 در شهر نورانی مکه طنین‌انداز شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع‌رساني حج به مكه مكرمه، با وجود آنكه به دليل پايان يافتن تعطيلات نوروز، از جمع زائران ايراني حاضر در اين شهر تا اندازه‌اي كاسته شده است، اما سومين دعاي كميل مكه در سال جديد هم از شور و شكوه ويژه‌اي برخوردار بود و تالار اجتماعات هتل دار هادي، مالامال از جمعيت شد.
در اين مراسم كه با قرائت قرآن و شعرخواني يكي از شاعران خراساني همراه بود، حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر محسن قمي نيز به سخنراني مختصري درباره فرصت‌هاي ارزشمند زائران در سرزمين وحي پرداخت و جملاتي در وصف ريحانةالنبي، حضرت زهرا (س) بيان كرد.
مداحي يكي از ذاكران بارگاه ملكوتي ثامن‌الحجج، حضرت علي بن موسي‌الرضا (ع) از ديگر بخش‌هاي اين مراسم بود كه با خواندن دعاي تعليمي امير مؤمنان، علي (ع) به كميل بن زياد اتصال يافت.
اين مراسم به قدري با استقبال روبه‌رو شد كه با پر شدن صندلي‌هاي تالار 2 هزار نفري هتل دار هادي، جمع گسترده‌اي از زائران، اين برنامه را در راهروها و حاشيه تالار دنبال كردند.
از ويژگي‌هاي مراسم شب گذشته، حضور پرشمار كهنسالان و افرادي با سنين بيش از 80 سال در اين برنامه بود.
مراسم دعاي كميل مكه، هر پنجشنبه شب از ساعت 21 توسط بعثه مقام معظم رهبري در اين شهر برگزار مي‌شود و زائران ايراني براي شركت در اين برنامه، خودشان را از تمام هتل‌ها به دار هادي مي‌رسانند.


| شناسه مطلب: 44579




مكه دعاي كميل



نظرات کاربران