دو مالزیایی با دوچرخه از مسیر ایران به حج می‌روند دو مالزیایی با دوچرخه از مسیر ایران به حج می‌روند دو مالزیایی با دوچرخه از مسیر ایران به حج می‌روند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دو مالزیایی با دوچرخه از مسیر ایران به حج می‌روند دو مالزیایی با دوچرخه از مسیر ایران به حج می‌روند دو مالزیایی با دوچرخه از مسیر ایران به حج می‌روند دو مالزیایی با دوچرخه از مسیر ایران به حج می‌روند دو مالزیایی با دوچرخه از مسیر ایران به حج می‌روند

دو مالزیایی با دوچرخه از مسیر ایران به حج می‌روند

راملی یوسف ۶۳ ساله و بازنشسته آموزش و پرورش و عبدالکریم صالح ۶۴ ساله از تکاوران نیروهای مسلح مالزی روز شنبه سفر خود از ایالت سلانگور مالزی به تایلند را آغاز کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ايرنا، دو مالزيايي براي تحقق آرزوي خود روز شنبه سفر با دوچرخه به مكه مكرمه و مدينه منوره از مسير ايران را آغاز كردند.
راملي يوسف ۶۳ ساله و بازنشسته آموزش و پرورش و عبدالكريم صالح ۶۴ ساله از تكاوران نيروهاي مسلح مالزي روز شنبه سفر خود از ايالت سلانگور مالزي به تايلند را آغاز كردند.
اين افراد براي اين سفر زيارتي از يك سال پيش برنامه ريزي كرده‌اند و قرار است با دوچرخه علاوه بر مكه، به مدينه و بيت المقدس نيز سفر كنند.
سفر اين افراد از سلانگور مالزي آغاز شده و در مسير خود از ايران، پاكستان، امارات، عربستان، اردن، فلسطين، عراق و تركيه عبور مي‌كنند.
براساس برنامه ريزي انجام شده اين افراد تا سه ماه ديگر به مكه مكرمه مي‌رسند.
اين دو مالزيايي اين سفر را با حمايت و مشاركت وزارت ورزش و جوانان و برخي ديگر از انجمن‌ها انجام مي‌دهند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران