کارتن‌خواب وحشت‌زده و تعجب ایرانیان در مکه  تصویر کارتن‌خواب وحشت‌زده و تعجب ایرانیان در مکه  تصویر کارتن‌خواب وحشت‌زده و تعجب ایرانیان در مکه  تصویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کارتن‌خواب وحشت‌زده و تعجب ایرانیان در مکه  تصویر کارتن‌خواب وحشت‌زده و تعجب ایرانیان در مکه  تصویر کارتن‌خواب وحشت‌زده و تعجب ایرانیان در مکه  تصویر کارتن‌خواب وحشت‌زده و تعجب ایرانیان در مکه  تصویر کارتن‌خواب وحشت‌زده و تعجب ایرانیان در مکه  تصویر

کارتن‌خواب وحشت‌زده و تعجب ایرانیان در مکه تصویر

یک مرد کارتن‌خواب که با ظاهری بسیار زننده و چهره‌ای وحشت‌زده در خیابان عزیزیه تردد می‌کرد، موجب تعجب زائران ایرانی شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع‌رساني حج به مكه مكرمه، اين مرد كه از نزديكي هتل «اخيارالكبير» عبور مي‌كرد، لحظاتي با توقف مقابل هتل، به تماشاي زائراني ايستاد كه در انتظار سرويس حمل و نقل براي عزيمت به مسجدالحرام بودند.
زائران ايراني كه از ديدن اين مرد فقير و لباس‌هاي كثيف او در شهري با هتل‌هاي سر به فلك‌كشيده، فروشگاه‌هاي چندمنظوره و خودروهاي ميلياردي تعجب كرده بودند، او را به يكديگر نشان مي‌دادند.
اين مرد كارتن‌خواب كه سيمايي وحشتناك و پوششي بسيار نامناسب داشت، با چشماني از حدقه درآمده به مردم چشم دوخته بود و موجب ترس برخي از زائران شد.
مكه مكرمه، علاوه بر محله‌هاي اعيان‌نشين با خانه‌هاي بزرگ و خيابان‌هايي با فروشگاه‌هاي شبانه‌روزي، محله‌هايي نيز در حاشيه دارد كه مردم فقير بسياري را در خود جاي داده است.
اين محله‌ها، عمدتاً روي كوه‌هايي واقع شده‌اند كه زائران در عزيمت به منطقه حديبيه با آن روبه‌رو مي‌شوند.
كوچه‌ها در اين محلات، بسيار باريك هستند و مردم براي رسيدن به خانه‌هاي محقرشان بايد پله‌هاي سنگي اين كوچه‌ها را طي كنند. شغل اغلب ساكنان اين محله‌ها دستفروشي و كارگري ساختمان است.


| شناسه مطلب: 44668




فقير مكه



نظرات کاربران