حجم فعالیت بانوان مبلغه در مدینه افزایش می‌یابد حجم فعالیت بانوان مبلغه در مدینه افزایش می‌یابد حجم فعالیت بانوان مبلغه در مدینه افزایش می‌یابد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حجم فعالیت بانوان مبلغه در مدینه افزایش می‌یابد حجم فعالیت بانوان مبلغه در مدینه افزایش می‌یابد حجم فعالیت بانوان مبلغه در مدینه افزایش می‌یابد حجم فعالیت بانوان مبلغه در مدینه افزایش می‌یابد حجم فعالیت بانوان مبلغه در مدینه افزایش می‌یابد

حجم فعالیت بانوان مبلغه در مدینه افزایش می‌یابد

بانوان مبلغه در مدینه منوره با برگزاری برنامه های مختلف و منسجم فرهنگی و مذهبی در هتل ها و مسجد شجره حضور پررنگی دارند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مدينه منوره، با سياست گذاري‌هاي جديد بعثه مقام معظم رهبري و حضور بانوان مبلغه تعداد مراجعان و شركت كنندگان در برنامه‌هاي اين واحد روز به روز بيشتر شده است.
حضور در مسجد شجره و پاسخگويي به سوالات ارائه مشاوره خانوادگي برگزاري جلسات سخنراني و جلسات پرسش و پاسخ از برنامه‌هاي متنوع بانوان مبلغه در هتل‌هاي مدينه است.
اين واحد به سرپرستي خانم علمي فرد علاوه و بر اعلام شماره‌هاي تماس در هتل‌هاي زائران ايراني براي پاسخ گويي به بانوان همه روزه مبلغان را براي برگزاري جلسات مختلف به هتل‌ها اعزام مي‌كند.
روند رو به رشد استقبال خانم‌هاي زائر از بانوان مبلغه باعث شده است كه برخي جلسات در فضاهاي بزرگتري برگزار شوند و عموما سالن‌هاي اصلي هتل‌ها مورد استفاده قرار ميگيرد.
روز گذشته جلسه پرسش و پاسخ در هتل بدر الغمامه با استقبال بانوان زائر برگزار شد.




نظرات کاربران