سکوت انتخاباتی در کربلا؛یک شب قبل از رأی‌گیری سکوت انتخاباتی در کربلا؛یک شب قبل از رأی‌گیری سکوت انتخاباتی در کربلا؛یک شب قبل از رأی‌گیری بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سکوت انتخاباتی در کربلا؛یک شب قبل از رأی‌گیری سکوت انتخاباتی در کربلا؛یک شب قبل از رأی‌گیری سکوت انتخاباتی در کربلا؛یک شب قبل از رأی‌گیری سکوت انتخاباتی در کربلا؛یک شب قبل از رأی‌گیری سکوت انتخاباتی در کربلا؛یک شب قبل از رأی‌گیری

سکوت انتخاباتی در کربلا؛یک شب قبل از رأی‌گیری

در انتخابات پارلمانی عراق ۹۰۳۲ نامزد برای تصدی ۳۲۸ کرسی رقابت می‌کنند؛ اکثریت مردم عراق بر حضوری پرشور پای صندوق‌های رأی تأکید دارند و خواهان عزت کشورشان هستند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به كربلاي معلي، تبليغات نامزدهاي انتخابات پارلماني عراق از ساعت ۱۲ شب دوشنبه ۸ ارديبهشت‌ماه ممنوع شد و كربلا هم مانند ديگر شهرها كه روزها و شب‌هاي گذشته شاهد تبليغ نامزدها و يا پخش پوستر در خيابان‌ها بود، در سكوت تبليغاتي فرو رفت.
از فردا چهارشنبه مردم عراق حضور پرشور خود را پاي صندوق‌هاي رأي آغاز خواهند كرد، آنان مي‌دانند كه اين انتخابات مهم‌ترين رويداد كشورشان است زيرا فراكسيون معرفي شده از سوي مردم، نخست وزير را مشخص خواهد كرد.
در انتخابات پارلماني عراق كه از ساعت ۸ صبح چهارشنبه آغاز مي‌شود و تا ساعت ۸ شب ادامه خواهد داشت، ۹ هزار و ۳۲ نامزد براي به دست آوردن ۳۲۸ كرسي پارلمان عراق رقابت مي‌كنند.
راي گيري از نيروهاي نهادهاي امنيتي و بيماران در بيمارستان‌ها و زندانيان صبح دوشنبه آغاز شد و تا ساعت شش بعد از ظهر به وقت محلي ادامه داشت؛ كميسيون عالي انتخابات عراق اعلام كرد كه مشاركت در اين راي گيري ۹۱. ۴۶ درصد بود كه بالاترين ميزان از سال ۲۰۰۳ ميلادي به شمار مي‌رود.
عراقي‌هاي مقيم خارج نيز روزهاي يكشنبه و دوشنبه به مراكز راي گيري در كشورهاي محل اقامت خود رفتند تا راي خود را براي انتخابات پارلماني به صندوقها بريزند.


| شناسه مطلب: 44982




كربلا عراق انتخابات



نظرات کاربران