تصاویر بلندترین پرچم یا حسین در کربلا تصاویر بلندترین پرچم یا حسین در کربلا تصاویر بلندترین پرچم یا حسین در کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تصاویر بلندترین پرچم یا حسین در کربلا تصاویر بلندترین پرچم یا حسین در کربلا تصاویر بلندترین پرچم یا حسین در کربلا تصاویر بلندترین پرچم یا حسین در کربلا تصاویر بلندترین پرچم یا حسین در کربلا

تصاویر بلندترین پرچم یا حسین در کربلا

میله پرچم یا حسین (ع) از جنس فولاد با قطر اولیه ۸۰ سانتی متر و از دوازده قطعه ۵ متری متصل به هم تشکیل شده است که به انضمام نصب پایه تا نوک پرچم، مساحت آن حدود ۶۴ متر می‌شود.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به كربلاي معلي، بلندترين ميله پرچم يا حسين (ع) كربلا كه در باب قبله امام حسين (ع)، تقاطع شارع صدر و در نزديكي كتابخانه مركزي برافراشته شده را برخي از شهروندان خيّر اين شهر مقدس نصب كرده‌اند.
طول اين ميله پرچم كه مجهز به موتور برقي جهت برافراشتن پرچم يا حسين (ع) است، براساس اطلاعات منعكس شده ۶۴ متر است تا پرچم مقدس «ياحسين» را به اهتزاز در آورد.
ميله پرچم يا حسين (ع) از جنس فولاد با قطر اوليه ۸۰ سانتي متر و از دوازده قطعه ۵ متري متصل به هم تشكيل شده است كه به انضمام نصب پايه تا نوك پرچم، مساحت آن حدود ۶۴ متر مي‌شود.
اين ميله پرچم با ۲۲ پيچ محكم به قطر ۱۲ ميليمتر و هر كدام با دو مهره بر روي يك پايه بتني در ابعاد ۱/۵×۱/۵ متر نصب شده است.


| شناسه مطلب: 45170




كربلا امام حسين



نظرات کاربران