انگشت نگاری از زنان سعودی در دادگاه های عربستان انگشت نگاری از زنان سعودی در دادگاه های عربستان انگشت نگاری از زنان سعودی در دادگاه های عربستان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
انگشت نگاری از زنان سعودی در دادگاه های عربستان انگشت نگاری از زنان سعودی در دادگاه های عربستان انگشت نگاری از زنان سعودی در دادگاه های عربستان انگشت نگاری از زنان سعودی در دادگاه های عربستان انگشت نگاری از زنان سعودی در دادگاه های عربستان

انگشت نگاری از زنان سعودی در دادگاه های عربستان

سیستم انگشت نگاری برای زنان عربستان در دادگاههای این کشور به اجرا درامد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، وزارت دادگستري عربستان سعودي اعلام كرد از اين پس با اجراي سيستم انگشت نگاري از زنان در دادگاهها، حضور شاهدان براي اثبات شخصيت انان نيازي نيست.
پايگاه خبري مكه نيوز روز پنجشنبه گزارش داد اين سيستم در حال حاضر در شهرهاي مكه، جده وهمچنين در طائف به اجرا در امده است.
همچنين قرار است با اجراي اين طرح زنان عربستان هنگام حضور در مراجع قضايي بعد ثبت انگشت نگاري بلافاصله اثرات ان در وزارت كشور براي معرفي شخصيت انان به اجرا در خواهد امد.  
اين پايگاه خبري همچنين بنقل از بنقل از يك مقام در وزارت دادگستري عربستان گزارش داد تنها از زناني انگشت نگاري صورت مي‌گيرد گه داراي كارت وهويت عربستاني باشند.
وي گفت اما زناني كه فاقد كارت شناسايي معتبر باشند بايد براي حضور در مراجع قضايي دوشاهد به همراه داشته باشند.


| شناسه مطلب: 45208




بانوان عربستان



نظرات کاربران