بانوی‌تازه‌مسلمان‌شده:هرجاخداهست،شیطان هم هست بانوی‌تازه‌مسلمان‌شده:هرجاخداهست،شیطان هم هست بانوی‌تازه‌مسلمان‌شده:هرجاخداهست،شیطان هم هست بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بانوی‌تازه‌مسلمان‌شده:هرجاخداهست،شیطان هم هست بانوی‌تازه‌مسلمان‌شده:هرجاخداهست،شیطان هم هست بانوی‌تازه‌مسلمان‌شده:هرجاخداهست،شیطان هم هست بانوی‌تازه‌مسلمان‌شده:هرجاخداهست،شیطان هم هست بانوی‌تازه‌مسلمان‌شده:هرجاخداهست،شیطان هم هست

بانوی‌تازه‌مسلمان‌شده:هرجاخداهست،شیطان هم هست

بانوی آلمانی تازه مسلمان شده که با یکی از کاروان های شهر اصفهان برای انجام عمره عازم مکه شده است، گفت: اینجا فهمیدم که باید با مطالعه در حج حاضر شوم.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج در مكه مكرمه، اشتفان، بانويي تازه مسلمان شده از كشور آلمان است كه نام فاطيما را براي خود برگزيده و هر ساله يك ماه به ايران سفر مي كند، فرصت را مناسب ديديم تا گفت‌وگويي هر چند كوتاه با اين بانو داشته باشيم، با اين توضيح كه راضي به انعكاس عكس خود نبوده است.
وي در توصيف اماكن متبركه مكه و مدينه اظهار داشت: امسال براي اولين بار عازم عمره شدم و به هيچ عنوان نمي توانم احساسات دروني خود را در قالب كلمات گنجانده و ابراز كنم، به بسياري از كشورهاي جهان سفر كرده ام اما لذتي كه در سفر عمره داشته ام تنها را در سفر كربلا داشته ام.
اين بانوي آلماني تازه مسلمان شده كه صداقت و صراحت لهجه خاصي در بيان احساسات خود داشت، ادامه داد: هنوز آن معنويت و حسي كه در كربلاي امام حسين(ع) داشتم را نتوانسته ام در مكه تجربه كنم، اميدوارم در روزهاي باقي مانده تا انتهاي سفرم بتوانم دلم را كربلايي كنم.
فاطيما در ادامه با بيان اين‌كه حضور در مسجد الحرام و نظاره به كعبه برايم خيلي آرامش بخش بوده است، گفت: البته ازدحام جمعيت زياد خوشايند نبود، اما بايد گفت كه شيطان همه جا حضور دارد، حتي مسجدالحرام، به عبارت ديگر هر جا خدا هست، شيطان هم هست.
وي در پايان با بيان اين‌كه همه زائران و عمره گزاران بايستي با مطالعه كتب مرتبط در اين سفر معنوي حضور يابند، افزود: اگر با مطالعه و بينش روشن در مكه و مدينه حضور يابيم، قطعا بهره برداري معنوي بيشتري نيز خواهيم داشت.


| شناسه مطلب: 45253




بانوان مكه



نظرات کاربران