تردد زوار در مرز مهران با امنیت کامل در حال انجام است تردد زوار در مرز مهران با امنیت کامل در حال انجام است تردد زوار در مرز مهران با امنیت کامل در حال انجام است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تردد زوار در مرز مهران با امنیت کامل در حال انجام است تردد زوار در مرز مهران با امنیت کامل در حال انجام است تردد زوار در مرز مهران با امنیت کامل در حال انجام است تردد زوار در مرز مهران با امنیت کامل در حال انجام است تردد زوار در مرز مهران با امنیت کامل در حال انجام است

تردد زوار در مرز مهران با امنیت کامل در حال انجام است

مدیر پایانه مرزی مهران از تردد زوار ایرانی و اتباع خارجی در مرز بین المللی مهران با امنیت کامل خبرداد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ محمود ساريان با علام اين خبر گفت: مرز بين المللي مهران به روي زائران عتبات عاليات دو كشور ايران و عراق باز است و هيچگونه مشكلي در تردد زوار ايراني و اتباع بيگانه در اين خروجي وجود ندارد.
وي افزود: روزانه بطور ميانگين 25 كاروان زيارتي عتبات عاليات از طريق پايانه مرزي مهران رهسپار اماكن زيارتي كشور عراق مي شوند و تاكنون هيچگونه توقفي در اعزام زائر به عراق و ورودي كشور در مرز مهران پيش نيامده است.
مدير پايانه مرزي مهران ادامه داد: همچنين روزانه بيش از 20 كاروان زيارتي از عراق شامل زائران عراقي و ديگر اتباع خارجي از مرز بين المللي مهران وارد كشور مي شوند.
ساريان در پايان از بسته بودن مرز مهران به روي زائران انفرادي خبر داد و يادآور شد: تردد در مهران فقط از طريق كاروان هاي حج و زيارت صورت مي گيرد.
در چند روز گذشته بر اثر درگيري نيروهاي تكفيري و گروهك تروريستي داعش در استان هاي شمالي عراق با نيروهاي دولتي بيشتر شهرها و مناطق مرز عراق به صورت آماده باش كامل درآمده اند.
خروجي بين المللي و تجاري مهران در 90 كيلومتري جنوب شهر ايلام قرار دارد.
اين مرز پس از فروپاشي رژيم سابق عراق در سال 82 دوباره بازگشايي شده و اكنون مورد استقبال زوار و تجار دو كشور ايران اسلامي عراق قرار گرفته است./س


| شناسه مطلب: 46082




مرز اعزام



نظرات کاربران