صدور۶میلیون روادید عمره برای زائران جهان اسلام صدور۶میلیون روادید عمره برای زائران جهان اسلام صدور۶میلیون روادید عمره برای زائران جهان اسلام بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
صدور۶میلیون روادید عمره برای زائران جهان اسلام صدور۶میلیون روادید عمره برای زائران جهان اسلام صدور۶میلیون روادید عمره برای زائران جهان اسلام صدور۶میلیون روادید عمره برای زائران جهان اسلام صدور۶میلیون روادید عمره برای زائران جهان اسلام

صدور۶میلیون روادید عمره برای زائران جهان اسلام

یک مقام وزارت حج عربستان اعلام کرد: از ابتدای موسم عمره تا کنون، بیش از پنج میلیون و ۵۰۰ هزار نفر زائر از خارج وارد سرزمین وحی شده اند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از عكاظ، محمد بن عبدالرحمن البيجاوي مسئول اداره حج عربستان در مدينه منوره اعلام كرد: كار در موسم عمره بر اساس طرح عملياتي ادامه دارد.
وي افزود: هيچ مشكلي در خصوص اسكان عمره گزاران در سايه كار و همكاري با شوراي توسعه مدينه منوره با توجه به دستور فيصل بن سلمان امير مدينه منوره وجود ندارد.
وي افزود: اجراي سامانه الكترونيك اعزام عمره گزاران نقش زيادي در جذب همه زائران داشته است.
البيجاوي اظهار داشت: تعداد زائراني كه از كشورهاي ديگر براي اداي عمره وارد سرزمين وحي شده اند، تا پايان اولين روز ماه مبارك رمضان به پنج ميليون و ۵۴۴ هزار و ۵۴۳ نفر رسيده است.
وي افزود: تعداد رواديد صادره براي عمره به شش ميليون و ۱۶۰ هزار و ۲۸۰ رواديد رسيده است.
البيجاوي گفت: تا كنون پنج ميليون و ۲۴۵ هزار و ۵۷۰ عمره گزار پس از اداي مناسك عمره از عربستان خارج شده اند و تعداد عمره گزاران باقي مانده در مكه مكرمه و مدينه منوره، ۲۸۹ هزار و ۹۷۳ نفر هستند.
اين مقام وزارت حج عربستان از افزايش تعداد زائران داخل عربستان در مدينه منوره با آغاز ماه مبارك رمضان خبر داد و گفت: همه دستگاههاي دولتي يك حلقه به هم پيوسته براي ارائه بهترين خدمات به عمره گزاران ايجاد كرده اند.


| شناسه مطلب: 46437




عمره مفرده آمار



مطالب مرتبط

نظرات کاربران