دانش‌آموزان زائر اولی به مشهدالرضا اعزام میشوند دانش‌آموزان زائر اولی به مشهدالرضا اعزام میشوند دانش‌آموزان زائر اولی به مشهدالرضا اعزام میشوند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دانش‌آموزان زائر اولی به مشهدالرضا اعزام میشوند دانش‌آموزان زائر اولی به مشهدالرضا اعزام میشوند دانش‌آموزان زائر اولی به مشهدالرضا اعزام میشوند دانش‌آموزان زائر اولی به مشهدالرضا اعزام میشوند دانش‌آموزان زائر اولی به مشهدالرضا اعزام میشوند

دانش‌آموزان زائر اولی به مشهدالرضا اعزام میشوند

رییس سازمان دانش آموزشی از برگزاری اردوهای زیارتی، زیارت اولی‌ها به مشهد مقدس خبر داد و اظهار داشت: این کار حرکت بسیار ارزشمندی در دهه کرامت به شمار می‌رود و بچه هایی از سراسر کشور برای اولین بار به زیارت مرقد مطهر حضرت امام رضا (ع) مشرف می‌شوند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، دكتر حميد رضا كفاش معاون پرورشي و فرهنگي وزير آموزش و پرورش و رييس سازمان دانش آموزشي در سخناني در همايش راهيان معرفت از برگزاري اردوهاي زيارتي، زيارت اولي‌ها به مشهد مقدس خبر داد و اظهار داشت: اين كار حركت بسيار ارزشمندي در دهه كرامت به شمار مي‌رود و بچه هايي از سراسر كشور براي اولين بار به زيارت مرقد مطهر حضرت امام رضا (ع) مشرف مي‌شوند.
وي همچنين از اجرا طرح راهيان نور، ويژه دانش‌ آموزان سراسر كشور خبر داد و افزود: سفر نوجوانان و جوانان عزيز به جبهه‌هاي نور و يادمان‌هاي دفاع مقدس در جنوب و غرب كشور با هدف آشنايي با فرهنگ ايثار و شهادت و دفاع مقدس و حفظ پرچم‌هاي مدافعان مقاومت در دوران هشت سال دفاع مقدس است كه به صورت مشترك از سوي بسيج و آموزش و پرورش برگزار مي‌شود.
وي افزود: در سند تحول بنيادين، ديگر نامي از كلاس و مدرسه به عنوان تنها مكان تربيتي مطرح نيست و فضاي آموزشي گسترده‌تر از مدرسه و كلاس مدنظر قرار گرفته است. حضور در اماكن مذهبي و عتبات عاليات تاثير شگرفي در زندگي و آينده دانش آموزان مي‌گذارد و تاثيرات معنوي و تربيتي زيادي دارد.
معاون وزير آموزش و پرورش اظهار داشت: فضاي آموزش و تربيت در دنيا تغيير كرده، امروز تاثير فعاليتهايي غير از آموزش، همچون فضاهاي اردويي، مسافرت جمعي و تشكل‌هاي دانش آموزي كمتر از كلاس و درس نيست. آموزش و پرورش در برنامه جديد و سياست‌هاي اعلام شده وزير محترم آموزش و پرورش، كيفيت بخشي برنامه‌هاي آموزشي و پرورشي را دنبال مي‌كند، در دوره جديد به دنبال حركتهاي جديد جمعي و جريان سازي فرهنگي و برنامه‌هاي جديد هستيم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران