دائر شدن درمانگاه‌های ویژه بانوان زائر در مکه و مدینه دائر شدن درمانگاه‌های ویژه بانوان زائر در مکه و مدینه دائر شدن درمانگاه‌های ویژه بانوان زائر در مکه و مدینه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دائر شدن درمانگاه‌های ویژه بانوان زائر در مکه و مدینه دائر شدن درمانگاه‌های ویژه بانوان زائر در مکه و مدینه دائر شدن درمانگاه‌های ویژه بانوان زائر در مکه و مدینه دائر شدن درمانگاه‌های ویژه بانوان زائر در مکه و مدینه دائر شدن درمانگاه‌های ویژه بانوان زائر در مکه و مدینه

دائر شدن درمانگاه‌های ویژه بانوان زائر در مکه و مدینه

رییس سازمان حج و زیارت گفت: امسال پنج درمانگاه ویژه بانوان در مکه مکرمه و دو درمانگاه ویژه بانوان نیز در مدینه منوره دائر می‌شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، سعيد اوحدي اعلام كرد با توجه به اينكه امسال حدود۵۲درصد از زائران را بانوان تشكيل مي دهند ۶۰ پزشك زن اعزام همراه كاروان‌ها به حج تمتع اعزام خواهند شد.
وي با بيان اينكه اعزام عوامل ستادي در حج تمتع امسال۲۵ درصد كاهش يافته است؛ اضافه كرد: با توجه به اين كاهش حدود۲۵۰تا۲۷۰ نفر از افرادي كه ســـــال هاست سپرده گذاري كرده و در نوبت اعزام بودند، در قالب دو كاروان به سرزمين وحي اعزام مي‌شوند.
رييس سازمان حج و زيارت گفت: با كاهش اعزام عوامل ستادي در حج تمتع امسال، تغييري در كيفيت ارائه خدمات به زائران ايجاد نخواهد شد.
اوحدي افزود: همچنين در راستاي ارتقاي خدمات در حج تمتع ۲۵ هتل در شـــهرهاي مكه مكرمه و مدينه منوره كه خدمات ضعيفي داشتند از فهرست هتل‌هاي طرف قرارداد حذف شدند.
وي با بيان اينكه ايستگاه‌هاي پروازي در حج تمتع امسال به۱۹ايستگاه افزايش يافته است گفت: امسال براي نخستين بار زائران از فرودگاه‌هاي زنجان و همدان نيز به سرزمين وحي اعزام خواهند شد.
اوحدي درباره انتقال پروازهاي حجاج از فرودگاه مهرآباد به فرودگاه امام خميني (ره) افزود: در اين باره هفته آينده و پس از بازديد مي‌داني تصميم گيري مي‌شود.
وي گفت: صدور رواديد براي زائران حج تمتع از روزهاي آينده آغاز مي‌شود.
اوحدي افزود: امسال حدود۶۴هزار نفر به حج تمتع اعزام مي‌شوند كه از اين تعداد ۶۱ هزار و ۵۰۰ نفر زائر و حدود۲۵۰۰ نفر عوامل ستادي هستند.
رييس سازمان حج و زيارت گفت: عوامل ستادي ۱۰ شهريور و نخستين پرواز زائران نيز ۱۴ شهريور انجام مي‌شود.


| شناسه مطلب: 47262




سلامت بانوان حج۹۳



نظرات کاربران