خطیب مسجدالحرام:غزه وحشی‌گری اسرائیل رابرملا کرد خطیب مسجدالحرام:غزه وحشی‌گری اسرائیل رابرملا کرد خطیب مسجدالحرام:غزه وحشی‌گری اسرائیل رابرملا کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
خطیب مسجدالحرام:غزه وحشی‌گری اسرائیل رابرملا کرد خطیب مسجدالحرام:غزه وحشی‌گری اسرائیل رابرملا کرد خطیب مسجدالحرام:غزه وحشی‌گری اسرائیل رابرملا کرد خطیب مسجدالحرام:غزه وحشی‌گری اسرائیل رابرملا کرد خطیب مسجدالحرام:غزه وحشی‌گری اسرائیل رابرملا کرد

خطیب مسجدالحرام:غزه وحشی‌گری اسرائیل رابرملا کرد

خطیب مسجدالحرام در خطبه های نماز جمعه این مکان مقدس به انتقاد شدید از رژیم صهیونیستی و اقدامات تروریستی این رژیم علیه مردم فلسطین در غزه و جنایات تکفیریهای منحرف پرداخت.


به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از خبرگزاري عربستان، شيخ صالح بن حميد به تحولات منطقه اي اشاره كرد و گفت دشمنان درصدد فتنه افكني در منطقه و شعله ور كردن آتش جنگهاي مذهبي و مناقشات حزبي و درگيريهاي منطقه اي و فتنه هاي داخلي هستند، فتنه هايي كه تمام جهان را به سبب خطرات تروريسم و تروريستها و مخدوش شدن دين اسلام تهديد مي كند.
وي تاكيد كرد تروريسم ساخته و دست پرورده سازمانهاي اطلاعاتي منطقه اي و بين المللي است كه از حمايتهاي تسليحاتي و مالي هم برخوردار است و سوخت آن خوارج گمراه و مزدوران منحرفي هستند كه دشمنان دين، امت اسلام و كشورها هستند.
وي خاطر نشان كرد تروريسم، جوامع مسلمان را تكفير مي كند و خونهاي پاك را مباح مي شمارد، اين فتنه ها و حوادث، پشت پرده ها را بر ملا كرد، دو نوع تروريسم وجود دارد، تروريسم سازمانها و گروهها و تروريسم دولتها، اما خوارج زمان در راس تروريسم سازمانها و گروهها قرار دارند كه مسلمانان را به قتل مي رسانند، خوارج به دشمنان اسلام خدمت مي كنند، آنها منازل مردم را تخريب مي كنند و براي از بين بردن وحدت امت اسلام تلاش مي كنند.
الشيخ ابن حميد به سكوت وحشتناك جهاني در برابر جنايات كشتار و تروريسم و كشتار دسته جمعي در فلسطين و مناطق ديگر از سوي گروههاي تروريستي اشاره كرد و با بيان اينكه تكفيري هاي منحرف به عنوان گروهي منحرف و گمراه در راستاي اهداف سياسي و طرحهاي دشمنان و منافع آنها حركت مي كنند، تاكيد كرد دشمن واقعي، رژيم غاصب اشغالگر يهودي است.
وي گفت نوع دوم تروريسم، تروريسم دولتهاست كه در راس آن، دشمن صهيونيستي قرار دارد، تجاوزات و جنايات اين رژيم اوج تروريسم و تجاوز به حقوق مشروع مردم فلسطين است. جناياتي همچون كشتار زنان، كودكان و ويران كردن مساجد، مدارس و بيمارستانها، اسرائيل شيوه اين گروههاي تروريستي را در پيش گرفته است، اين رژيم از خشونت، كشتار و تروريسم وآواره كردن به عنوان شيوه اي براي رسيدن به اهدافش استفاده مي كند، مرتكب هولناك ترين جنايات تروريستي مي شود و سلاحهاي كشتار جمعي در اختيار دارد.
صالح بن حميد خاطر نشان كرد فلسطين و غزه پيروز شدند، زيرا خوي تجاوزگري و وحشي گري دشمن را بر ملا كردند، غزه با اراده و شجاعت ايستادگي و مقاومت كرد. وي تاكيد كرد هر كس در برابر تروريسم سكوت كند، آتش تروريسم آن را خواهد سوزاند.
خطيب مسجدالحرام به فريب جوانان مسلمان در كشورهاي عربي براي پيوستن به گروههاي تروريستي تكفيري همچون داعش اشاره كرد و گفت مسلمانان به سبب جهل خود به هلاك و نابودي كشيده مي شوند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران