درگذشت یک زائر ایرانی در مدینه‌منوره درگذشت یک زائر ایرانی در مدینه‌منوره درگذشت یک زائر ایرانی در مدینه‌منوره بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
درگذشت یک زائر ایرانی در مدینه‌منوره درگذشت یک زائر ایرانی در مدینه‌منوره درگذشت یک زائر ایرانی در مدینه‌منوره درگذشت یک زائر ایرانی در مدینه‌منوره درگذشت یک زائر ایرانی در مدینه‌منوره

درگذشت یک زائر ایرانی در مدینه‌منوره

اولین زائر ایرانی فوت‌شده در مدینه‌منوره یک بانوی شیرازی است.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع‌رساني حج مرحوم خانم گلنسا جوكار چهارشنبه شب پس از سه روز بستري در بيمارستان مركز پزشكي مدينه درگذشت.
معاون هيات پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال‌احمر با اعلام اين مطلب افزود: وي صبح چهارشنبه از بيمارستان ترخيص و به هتل محل اقامت‌اش منتقل شد كه بعدازظهر مجددا دچار حمله قلبي شده و پيش از انتقال به بيمارستان، در گذشت.
دكتر امين‌الله طباطبايي در تشريح وضعيت اين بانوي ۴۴ ساله زائر گفت كه وي به ديابت و نارسايي كليه مبتلا بود و چند ماه قبل از عزيمت به سفر تمتع نيز از نارسايي قلبي رنج مي‌برده و بر روي عروق قلبي وي عمل نصب استنت انجام شده بود.
معاون هيات پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال‌احمر با بيان اينكه همه زائران ايراني در صحت كامل بسر مي‌برند و هيچ بيماري واگيرداري ميان زائران ايراني بلكه در بين زائران غيرايراني هم در مكه و مدينه مشاهده نشده است.
مرحوم جوكار به همراهي همسر خود، آقاي عبداالخالق جوكار از شيراز وارد مدينه شده بود.


| شناسه مطلب: 47696




مدينه حج۹۳ درگذشت



نظرات کاربران