بانوان سعودی هم به کارکنان امور حج افزوده شدند بانوان سعودی هم به کارکنان امور حج افزوده شدند بانوان سعودی هم به کارکنان امور حج افزوده شدند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بانوان سعودی هم به کارکنان امور حج افزوده شدند بانوان سعودی هم به کارکنان امور حج افزوده شدند بانوان سعودی هم به کارکنان امور حج افزوده شدند بانوان سعودی هم به کارکنان امور حج افزوده شدند بانوان سعودی هم به کارکنان امور حج افزوده شدند

بانوان سعودی هم به کارکنان امور حج افزوده شدند

مسئولان اداره گذرنامه مکه مکرمه از به کارگیری کارمندان زن آموزش دیده در فرودگاه جده برای انجام تدابیر مربوط به حجاج زن خبر دادند.

به گزارش گروه ترجمه پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از رسانه‌هاي سعودي، كاركنان زن شاغل در گيت‌هاي اداره گذرنامه در فرودگاه بين المللي ملك عبدالعزيز جده، چند دوره آموزشي را در چارچوب آمادگي براي موسم حج و استقبال حجاج زن پشت سر گذاشته بودند كه مهمترين محورهاي اين دوره‌هاي آموزشي مربوط به تدابير ورود به داخل كشور و نحوه رفتار با زائران بوده است.
محمد الحسين سخنگوي رسمي اداره گذرنامه منطقه مكه مكرمه اعلام كرد: كاركنان زن فعال در اداره گذرنامه در سالنهاي ورودي به صورت شبانه روزي فعاليت مي‌كنند.
وي افزود: كاركنان زن به اندازه كافي براي انجام تدابير ورود حجاج زن و تسهيل امور آنها فعاليت مي‌كنند.
اين سخنگو خاطر نشان كرد: كاركنان زن، دوره‌هاي آموزشي متعددي را طي كرده اند كه به تسهيل تدابير زائران بر اساس سطوح آمادگي و سرعت و نظم در كار كمك مي‌كند.
برنامه آموزشي در حرم مطهر نبوي (ص)
خبر ديگر اينكه اداره كل امور بهداشت مدينه منوره از طرح آموزشي و اطلاع رساني به زائران خبر داد كه در چارچوب دستورالعملهاي امور بهداشت مدينه منوره و انتشار جزوه‌ها و بروشورهاي راهنمايي به پنج زبان دنيا قرار دارد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران