توصیه‌های سعودی‌ها به حجاج زن ورود ۸۰۰هزار حاجی توصیه‌های سعودی‌ها به حجاج زن ورود ۸۰۰هزار حاجی توصیه‌های سعودی‌ها به حجاج زن ورود ۸۰۰هزار حاجی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
توصیه‌های سعودی‌ها به حجاج زن ورود ۸۰۰هزار حاجی توصیه‌های سعودی‌ها به حجاج زن ورود ۸۰۰هزار حاجی توصیه‌های سعودی‌ها به حجاج زن ورود ۸۰۰هزار حاجی توصیه‌های سعودی‌ها به حجاج زن ورود ۸۰۰هزار حاجی توصیه‌های سعودی‌ها به حجاج زن ورود ۸۰۰هزار حاجی

توصیه‌های سعودی‌ها به حجاج زن ورود ۸۰۰هزار حاجی

یک مسئول اداره امور حرمین شریفین بر ضرورت پایبندی حجاج و زائران زن در موسم حج امسال به توصیه‌های راهنمایان زن از جمله حفظ حجاب شرعی و عدم نشستن در گذرگاه ها (راهروها) تاکید کرد.

به گزارش گروه ترجمه پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از رسانه‌هاي سعودي، شيخ عادل بن عبدالله الحمدان مدير اداره امور راهنمايان زن در مسجدالحرام اعلام كرد اين اداره، طرح خود در موسم حج امسال را از طريق هزار راهنماي زن اجرا مي‌كند كه اين افراد براي راهنمايي حجاج زن به خدمت گرفته شده اند.
راهنمايان همچنين با استقرار در بخش مصحف ها (مخزن قرآن) و باب ها، بخش صحنها به سازماندهي حجاج زن در محلهاي مخصوص نماز خواندن و منع نشستن آنها در گذرگاه‌ها و نظارت بر نظافت داخل و خارج حرم مي‌پردازند.
مدير اداره واحد امور راهنمايان زن گفت حجاج زن بايد به حجاب شرعي و عدم اختلاط با زنان در حجرالاسود و نماز خواندن در اماكن مشخص شده براي آنها و عدم نشستن در گذرگاه‌هاي داخل و خارج مسجدالحرام پايبند باشند.
تازه‌ترين آمار از ورود حجاج به عربستان
مسئولان سعودي در تازه‌ترين گزارش آماري خود درباره موسم حج اعلام كردند تا پايان بيست و پنجم ذي القعده، ۷۸۸ هزار و ۷۱۵ حاجي از كشورهاي مختلف براي اداي مناسك حج تمتع وارد سرزمين وحي شده اند كه عمليات ورود حجاج همچنان ادامه دارد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران