ورود سومین گروه از حجاج غزه به عربستان ورود سومین گروه از حجاج غزه به عربستان ورود سومین گروه از حجاج غزه به عربستان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ورود سومین گروه از حجاج غزه به عربستان ورود سومین گروه از حجاج غزه به عربستان ورود سومین گروه از حجاج غزه به عربستان ورود سومین گروه از حجاج غزه به عربستان ورود سومین گروه از حجاج غزه به عربستان

ورود سومین گروه از حجاج غزه به عربستان

رسانه‌های سعودی از ورود ۵۷۰ فلسطینی ساکن نوار غزه به سرزمین وحی برای ادای مناسک حج خبر دادند.

به گزارش گروه ترجمه پايگاه اطلاع رساني حج، روزنامه سعودي عكاظ نوشت: فرودگاه قاهره شامگاه يكشنبه شاهد پرواز سه فروند هواپيماي حامل حجاج فلسطيني به جده بود.
اين روزنامه افزود: ۵۷۰ حاجي فلسطيني از طريق گذرگاه زميني رفح وارد قاهره شدند و پس از دو ساعت با سه فروند هواپيما در چارچوب پروازهاي انتقال حجاج نوار غزه براي اداي مناسك حج، به سوي جده پرواز كردند.
مجدي السمان مدير اداره گذرنامه در فرودگاه قاهره گفت: اين گروه، سومين گروهي است كه از غزه وارد قاهره شده و از آنجا به عربستان اعزام مي‌شود.
پروازهاي انتقال حجاج غزه از شامگاه جمعه (۲۸ شهريور) آغاز شد به طوري كه اولين و دومين گروه حجاج شامل هزار و ۷۰ حاجي به سرزمين وحي اعزام شدند و سومين گروه هم شامل ۵۷۰ حاجي با ۱۵ دستگاه اتوبوس از طريق زميني از غزه وارد قاهره شده و از آنجا با سه فروند هواپيما با همكاري سفارت فلسطين در مصر راهي سرزمين وحي شدند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران