امام جمعه اهل سنت پاوه:دلیل آرامش کشور وجود رهبری و همفکری روحانیت شیعه و سنی است امام جمعه اهل سنت پاوه:دلیل آرامش کشور وجود رهبری و همفکری روحانیت شیعه و سنی است امام جمعه اهل سنت پاوه:دلیل آرامش کشور وجود رهبری و همفکری روحانیت شیعه و سنی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امام جمعه اهل سنت پاوه:دلیل آرامش کشور وجود رهبری و همفکری روحانیت شیعه و سنی است امام جمعه اهل سنت پاوه:دلیل آرامش کشور وجود رهبری و همفکری روحانیت شیعه و سنی است امام جمعه اهل سنت پاوه:دلیل آرامش کشور وجود رهبری و همفکری روحانیت شیعه و سنی است امام جمعه اهل سنت پاوه:دلیل آرامش کشور وجود رهبری و همفکری روحانیت شیعه و سنی است امام جمعه اهل سنت پاوه:دلیل آرامش کشور وجود رهبری و همفکری روحانیت شیعه و سنی است

امام جمعه اهل سنت پاوه:دلیل آرامش کشور وجود رهبری و همفکری روحانیت شیعه و سنی است

امام جمعه اهل سنت پاوه گفت: دلیل آرامش کشور وجود رهبری حکیم در این مملکت و عقلانیت و همفکری روحانیون اهل تشیع و اهل تسنن است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، ملا قادر قادري در كنگره جهاني جريان‌هاي افراطي و تكفيري كه از صبح امروز در قم در حال برگزاري است ضمن تقدير از برپايي اين كنگره اظهار كرد: همه ما جمع شده ايم تا به دنياي اسلام اعلام كنيم كه امت وسط هستيم و دينمان دين رحمت و پيامبرمان رحمت للعالمين است.
وي ادامه داد: غلو و افراط در اسلام مردود است و مسلمانان روزانه ۱۷ بار مي‌گويند اهدنا الصراط المستقيم كه اين دعا، درخواست از خدا براي قرار گرفتن در راه اعتدال است.
امام جمعه اهل سنت پاوه با تاكيد بر اينكه علماي حاضر شده در اين كنگره در برگشت بايد تحريف هايي كه در دين ايجاد شده و توجيه‌هاي غلط دين را براي مردمشان بيان كنند گفت: بايد ماهيت اصلي جاهلاني كه دفاع از دين و خلافت را عهده دار شده اند را براي مردم بيان كنيم تا بتوانيم جوانان اهل سنت را از اين خطر دور كنيم.
ملا قادر قادري با تاكيد بر اينكه كساني كه در عراق و سوريه به عنوان داعش درحال جنگ هستند جوانان اهل سنت اند ابراز كرد: آنان از خانواده‌هاي ما هستند و در مساجد ما پرورش پيدا كردند و بايد در اين زمينه پاسخگو باشيم. جوانان ما هستند كه مي‌كشند و كشته مي‌شوند. داعش با فكر خوف و ارعاب و افراط وارد عراق شده و اين همايش و نماز جمعه‌هاي ما مي‌تواند در افشاي داعش در مناطق اهل سنت موثر باشد.
وي با تاكيد بر اينكه بايد هوشيار باشيم تا فكرهاي داعش به نوعي ديگر ظهور نكند بيان كرد: نتيجه داعش اسلام هراسي است و آنها مي‌خواهند اسلام در جهان رشد نكند و بعد از بيداري اسلامي اين تفكر به شدت توسط آمريكا و متحدانش در جهان دنبال شد.
امام جمعه اهل سنت پاوه با اشاره به اينكه ما در ايران سني و شيعه ۳۵ سال به راحتي در حال زندگي هستيم خاطرنشان كرد: با وجود خيلي از مشكلات كشور ما با تمام دشمني‌ها امن‌ترين و راحت‌ترين كشور منطقه است و دليل اين آرامش وجود رهبري حكيم در اين مملكت و عقلانيت و همفكري روحانيون اهل تشيع و اهل تسنن است كه اميدواريم اين تفكر به همه جا منتشر شود.


| شناسه مطلب: 49447




تكفيري‌ها



نظرات کاربران