همایش آموزشی عمره گزاران استان تهران برگزار شد همایش آموزشی عمره گزاران استان تهران برگزار شد همایش آموزشی عمره گزاران استان تهران برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همایش آموزشی عمره گزاران استان تهران برگزار شد همایش آموزشی عمره گزاران استان تهران برگزار شد همایش آموزشی عمره گزاران استان تهران برگزار شد همایش آموزشی عمره گزاران استان تهران برگزار شد همایش آموزشی عمره گزاران استان تهران برگزار شد

همایش آموزشی عمره گزاران استان تهران برگزار شد

همایش آموزشی توجیهی عمره گزاران استان تهران با حضور ریاست سازمان حج و زیارت و برخی از مسئولان بعثهِ و سازمان حج و زیارت در دو نوبت صبح و عصر امروز در سالن سرپوشیده استادیوم آزادی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، همايش آموزشي توجيهي عمره گزاران استان تهران با حضور رياست سازمان حج و زيارت و برخي از مسئولان بعثه و سازمان در دو نوبت صبح و عصر امروز در سالن سرپوشيده استاديوم آزادي برگزار شد.
در اين همايش كه جمع كثيري از عمره گزاران استان تهران نيز حضور داشتند، رياست سازمان حج وزيارت، حج و عمره را باشكوه‌ترين اجتماعات مذهبي در جهان توصيف كرد و اظهار داشت: تمام تلاش مجموعه بعثه و سازمان براي خدمتگزاري بهتر به زائران است تا اين عزيزان بتوانند با آرامش از اين سفر معنوي بهره لازم را كسب كنند.
مهندس سعيد اوحدي، صيانت از حقوق زائران را يكي ديگر از وظايف مجموعه حج و زيارت در سفرهاي حج و عمره و عتبات دانست و در ادامه به تشريح خدمات رساني به زائران عمره در حوزه‌هاي اسكان، حمل و نقل، تغذيه وپزشكي پرداخت.
در اين همايش حجت الاسلام والمسلمين فرشاد بر بهره گيري معنوي از سفر عمره تاكيد كرد و اظهار داشت: سفر عمره يكي از نعمت هايي است كه بايد شكر گزار آن بود.
وي برنامه‌هاي قبل، حين و بعد از سفر عمره را داراي اهميت دانست و در اين خصوص به اين سخن امام خميني (ره) استناد كرد كه مي‌فرمايد: «مهم آن است كه حاجي و معتمر بداند به كجا مي‌رود، دعوت چه كسي را اجابت مي‌كند و مهمان كيست و آداب اين مهماني چيست؟»
همچنين حجت الاسلام والمسلمين سيد جواد مظلومي طي مراسمي نمادين نكات آموزشي لازم را به زائران ارائه كرد.
آقايان خدرنژاد، حجت الاسلام والمسلمين ثمري و حجت الاسلام ولمسلمين محمدي، عصر امروز در اين همايش به ايراد سخن پرداخته و توصيه‌هاي لازم را به زائران ارائه كردند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران