مدیر عامل شمسا:

۲۲ بهمن نگین افتخاری دیگر برای نظام است مدیر عامل شمسا:

۲۲ بهمن نگین افتخاری دیگر برای نظام است مدیر عامل شمسا:

۲۲ بهمن نگین افتخاری دیگر برای نظام است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مدیر عامل شمسا:

۲۲ بهمن نگین افتخاری دیگر برای نظام است مدیر عامل شمسا:

۲۲ بهمن نگین افتخاری دیگر برای نظام است مدیر عامل شمسا:

۲۲ بهمن نگین افتخاری دیگر برای نظام است مدیر عامل شمسا:

۲۲ بهمن نگین افتخاری دیگر برای نظام است مدیر عامل شمسا:

۲۲ بهمن نگین افتخاری دیگر برای نظام است
مدیر عامل شمسا:

۲۲ بهمن نگین افتخاری دیگر برای نظام است

سید ابوالحسن رضوی مدیر عامل شرکت مرکزی دفاتر خدمات زیارتی سراسر ایران (شمسا)، در پیامی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، از تمامی مردم عزیز کشور و خانواده بزرگ دفاتر زیارتی سراسر کشور، دفاتر مرکزی استانها و همکاران خدوم شرکت مرکزی دفاتر خدمات زیارتی سراسر ایران (شمسا) برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، سيد ابوالحسن رضوي مدير عامل شركت مركزي دفاتر خدمات زيارتي سراسر ايران (شمسا)، در پيامي ضمن عرض تبريك به مناسبت فرارسيدن سي و ششمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران، از تمامي مردم عزيز كشور و خانواده بزرگ دفاتر زيارتي سراسر كشور، دفاتر مركزي استانها و همكاران خدوم شركت مركزي دفاتر خدمات زيارتي سراسر ايران (شمسا) براي حضور پرشور در راهپيمايي ۲۲ بهمن دعوت كرد.
متن كامل اين اطلاعيه بدين شرح است: بسم الله الرحمن الرحيم
بهمن سرآغاز حيات نوين در تاريخ پرافتخار ايران اسلامي و يادآور رستاخيز ملت غيور و دلاوري است كه با وحدت، همدلي و عزمي راسخ براي سرنگوني كاخ استبداد به پا خواستند و در سايه رهبري خردمندانه حضرت امام خميني (ره) با تقديم مال و جان خود در راه تحقق آرمان‌هاي آزادي خواهانه تلاش كردند.
پس غرور آفرين سلام مي‌دهيم بر فجر آفرينان، بر امت سلحشور ايران، بر شهيدان، بر امام امت، بر مقام معظم رهبري و بر استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي.
ايام مبارك و عزت آفرين دهه فجر پيروزي انقلاب اسلامي پيام آور رهايي انسانها و مستضعفين جهان از سلطه ستمگران و طاغوت با تكيه بر ايمان الهي و ياد آور راهبري‌هاي پيامبرگونه، انقلابي و حياتبخش رهبر كبير و فقيد و عزيز انقلاب اسلامي، فداكاريهاي عظيم ملت بزرگ ايران و اطاعت از امام عادل است. كه همانا اين رمز پيروزي ملت بزرگ ايران اسلامي موجب شد بيست و دوم بهمن، روز پيروزي حق بر باطل، روز نابودي ظلم و استبداد و سرنگوني رژيم ستم شاهي و روز غلبه نور بر ظلمت رقم خورد.
آنچه در اين ايام بيشتر از هر چيز جلوه گر است ياد و خاطره امام راحل و شهيدان بزرگوار انقلاب اسلامي و دوران دفاع مقدس و ضرورت تداوم راهشان با حفظ وحدت، كار و تلاش، خلاقيت و سازندگي در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي است.
حال بيست و دوم بهمن ديگري در راه است، فرصتي مجدد براي بيعت دوباره با آرمان‌هاي امام راحل و ميثاقي استوارتر از هميشه با رهبري، اينجانب ضمن عرض تبريك به مناسبت فرارسيدن خجسته بهار آزادي و دهه مبارك فجر وسي و ششمين سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي به پيشگاه مقدس حضرت وليعصر (عج)، مردم بزرگ ايران عزيزمان به ويژه تمامي همكاران تلاشگر در عرصه خدمات رساني به زائران عتبات عاليات در سازمان حج و زيارت، بعثه مقام معظم رهبري و خانواده بزرگ دفاتر زيارتي سراسر كشور، دفاتر مركزي استانها و شركت مركزي دفاتر خدمات زيارتي سراسر ايران (شمسا) از تمامي عزيزان دعوت مي‌كنم به درياي عظمت ميليوني مردم ايران بپيونديم و با حضور گسترده در راهپيمايي يوم ا… ۲۲ بهمن نگين افتخاري ديگري را بر تاريخ نظام اسلاميمان بنشانيم.
اميدوارم كه قدردان خون شهدا، امام شهدا و راه متعالي شهداي ارجمند انقلاب باشيم و در سايه رهبر معظم انقلاب اسلامي، و با همفكري و تدبير و تلاش همه مسئولين دلسوز نظام هر روز شاهد پيشرفت و تعالي بيشتر ايران اسلامي باشيم.
سيد ابوالحسن رضوي


| شناسه مطلب: 51177




شمسا دهه فجر



نظرات کاربران