دوره های آموزشی روحانیون برای عمره سال 91 از 15 دی ماه آغاز می شود دوره های آموزشی روحانیون برای عمره سال 91 از 15 دی ماه آغاز می شود دوره های آموزشی روحانیون برای عمره سال 91 از 15 دی ماه آغاز می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دوره های آموزشی روحانیون برای عمره سال 91 از 15 دی ماه آغاز می شود دوره های آموزشی روحانیون برای عمره سال 91 از 15 دی ماه آغاز می شود دوره های آموزشی روحانیون برای عمره سال 91 از 15 دی ماه آغاز می شود دوره های آموزشی روحانیون برای عمره سال 91 از 15 دی ماه آغاز می شود دوره های آموزشی روحانیون برای عمره سال 91 از 15 دی ماه آغاز می شود

دوره های آموزشی روحانیون برای عمره سال 91 از 15 دی ماه آغاز می شود

مدیر آموزش معاونت امور فرهنگی بعثه رهبری از آغاز بکار بخش فرهنگی ستاد عمره مفرده خبر داد و گفت: دوره های آموزشی روحانیون عمره مفرده سال 91 از 15 دی ماه آینده آغاز می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، حجت الاسلام والمسلمین " حمید احمدی" روز چهارشنبه گفت: نام نویسی روحانیون برای شركت در دوره های آموزشی از دوم دی ماه امسال آغاز می شود و به مدت یك هفته ادامه خواهد داشت.
 
وی خاطر نشان كرد در حال حاضر حدود چهار هزار روحانی فعال در چرخه عمره مفرده حضور دارند كه شماری از این افراد پیش از این دوره های آموزشی را گذرانده اند.
 
احمدی همچنین از ارایه آموزش های مجازی و برگزاری كلاس های آنلاین برای زائران و روحانیون عمره مفرده و موسم حج تمتع گذشته خبر داد.
 
مدیر آموزش بعثه مقام معظم رهبری افزود: در عمره سال 91 در یك كار جدید، زائران می توانند همه سرفصل های آموزشی را دریافت كنند.
 
به گفته احمدی، در عملیات عمره مفرده سال گذشته، حدود پنج هزار و 500 روحانی فعال بودند و زائران سرزمین وحی را همراهی می كردند.
 
به گزارش ایرنا، عمره مفرده سال 91 از اواسط بهمن ماه آغاز و تا ابتدای ماه مبارك رمضان سال آینده ادامه خواهد داشت.
 
بنابر اعلام مسوولان سازمان حج و زیارت، امسال نیز همانند سال گذشته حدود 800 هزار زائر ایرانی در قالب عمره مفرده به زیارت خانه خدا مشرف می شوند.
 


| شناسه مطلب: 5210







نظرات کاربران