قراردادهای حج امسال ثبت الکترونیک می شود قراردادهای حج امسال ثبت الکترونیک می شود قراردادهای حج امسال ثبت الکترونیک می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
قراردادهای حج امسال ثبت الکترونیک می شود قراردادهای حج امسال ثبت الکترونیک می شود قراردادهای حج امسال ثبت الکترونیک می شود قراردادهای حج امسال ثبت الکترونیک می شود قراردادهای حج امسال ثبت الکترونیک می شود

قراردادهای حج امسال ثبت الکترونیک می شود

رئیس مؤسسه مطوفان حجاج کشورهای جنوب شرق آسیا بر پایبندی به سهمیه اعلام شده در خصوص حجاج و ادامه کاهش ۲۰ درصدی حجاج خارج از عربستان در موسم حج امسال تأکید کرد.

به گزارش گروه ترجمه پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري به نقل از خبرگزاري عربستان، تدابير لازم براي خدمت به حجاج سنگاپوري در موسم حج امسال مورد بررسي قرار گرفت.
در موسم حج امسال، ۶۸۰ نفر از كشور سنگاپور حاجي خواهند شد.
بر اساس اين گزارش، مصطفي بن حمزه دمنهوري رئيس شوراي اداري مؤسسه مطوفان حجاج كشورهاي جنوب شرق آسيا، در ديدار با هيأت امور حجاج سنگاپور، مسائل مربوط به حجاج اين كشور كه ۶۸۰ نفر خواهند بود، مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.
عادل بن حسن منور معاون رئيس مؤسسه مطوفان حجاج كشورهاي جنوب شرق آسيا اعلام كرد در اين نشست بر اهميت موضوع اطلاع رساني و آگاه سازي در زمينه‌هاي مختلف به خاطر راحتي حجاج و نيز پايبندي به سهميه اعلام شده در خصوص حجاج و ادامه كاهش ۲۰ درصدي حجاج خارج از عربستان در موسم حج امسال تأكيد شد.
به گفته وي، همچنين بر اهميت اعزام حجاج از مشعر منا به مكه مكرمه در روزهاي ۱۲ و ۱۳ ذي الحجه به ميزان ۵۰ درصد براي هر روز و نيز بر استفاده از نظام الكترونيك در ثبت تمام قراردادها تاكيد شد.
وي افزود اين موسسه افتخار خدمت به ۲۵۰ هزار حاجي از كشورهاي جنوب شرق آسيا را از طريق ۷۷ موسسه خدماتي ميداني بر عهده دارد و از طريق طرح‌ها و برنامه‌هاي متنوع و پيشرفته براي ارائه بهترين خدمات به حجاج تلاش مي‌كند.
اندونزي، برونئي، تايلند، تيمور شرقي، سنگاپور، فيليپين، كامبوج، لائوس، مالزي، ميانمار و ويتنام كشورهاي جنوب شرق آسيا را تشكيل مي‌دهند.


| شناسه مطلب: 52386




حج تمتع جهان اسلام



مطالب مرتبط

نظرات کاربران