حضور سفیر آلمان در عراق در حرم مطهر علوی حضور سفیر آلمان در عراق در حرم مطهر علوی حضور سفیر آلمان در عراق در حرم مطهر علوی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور سفیر آلمان در عراق در حرم مطهر علوی حضور سفیر آلمان در عراق در حرم مطهر علوی حضور سفیر آلمان در عراق در حرم مطهر علوی حضور سفیر آلمان در عراق در حرم مطهر علوی حضور سفیر آلمان در عراق در حرم مطهر علوی

حضور سفیر آلمان در عراق در حرم مطهر علوی

سفیر آلمان در عراق طی حضور در آستان اظهار داشت: مشاهده آثار تاریخى عمارت حرم برایم بسیار شگفت انگیز بود و ما براى این امام و این مکان که برخى از جوانب آن قدمتى هزار ساله دارد ارزش والایى قائلیم.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از سايت آستان قدس علوي٫ اكهارد بروزه سفير كشور آلمان در بغداد به زيارت بارگاه ملكوتي حضرت اميرالمؤمنين (عليه السلام) مشرف شد و با حجت الاسلام حبل المتين توليت آستان علوى ديدار كرد.
اكهارد بروزه بعد از ديدار با توليت آستان طى مصاحبه با واحد اطلاع رسانى آستان اظهار داشت: طى ديدار با توليت آستان علوى پيرامون مسائل مختلفى از قبيل چگونگى ايجاد همكارى هاى مشترك و ارائه خدمات فنى و مهندسى به پروزه هاى آستان به گفتگو پرداختيم. به ويژه كه امروز شاهد حضور يكى از شركتهاى برجسته آلمانى در اين مكان مقدس بودم كه مشغول اجراى پروژه نصب چترهاى سايه بان مى باشد.
سفير آلمان در عراق در رابطه با جوانب تاريخي عمارت حرم مطهر گفت: مشاهده آثار تاريخى عمارت حرم برايم بسيار شگفت انكيز بود. ما براى اين امام و اين مكان كه برخى از جوانب آن قدمتى هزار ساله دارد ارزش والايى قائليم.
وى افزود: مديريت آستان علوى يك نهاد بزرگ خدماتى به شمار مى آيد كه شايسته تقدير است. زيرا بى وقفه و هر روز مشغول ارائه خدمات به هزاران زائر مى باشد. روند خدمت رسانى به صورت بى وقفه و نظم و ترتيب قابل توجه اين تعداد از زائر در هنگام دخول و خروج از حرم برايم بسيار جالب و شگفت آور بود.


| شناسه مطلب: 53329




عتبات نجف امام علي



مطالب مرتبط

نظرات کاربران