همزمان با روز شهادت امام صادق(ع)؛

پازل سه بعدی جنت‌ البقیع رونمایی شد

به مناسبت ایام شهادت امام جعفر صادق علیه السلام ، ماکت حرم ائمه بقیع‌ علیهم السلام در فرهنگ سرای اندیشه رونمایی شد.این پازل یک متن کمک آموزشی است که برای آموزش نقشه خوانی، ایجاد تفکر هندسی، افزایش خلاقیت و آشنایان کودکان و نوجوانان با بناهای تاریخی و ایرانی طراحی شده است و می تواند به عنوان یک سرگرمی آموزنده خانوادگی مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج،‌ به مناسبت ايام شهادت امام جعفر صادق عليه السلام ، ماكت حرم ائمه بقيع عليهم السلام در فرهنگ سراي انديشه رونمايي شد.
در اين مراسم كه تعدادي از محبين اهل بيت عصمت و طهارت حضور داشتند، حجت الاسلام محمدي، مشاور ارشد موسسه فرهنگي هنري مشعر وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، ماكت ساخته شده توسط موسسه فرهنگ و تمدن را در حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه رونمايي كرد.
در اين مراسم كريمي، طراح و سازنده اين ماكت توضيحاتي در خصوص نحوه ساخت و اجراي اين پازل سه بعدي بيان كرد.
مراسم رونمايي از حرم ائمه بقيع عليهم السلام با همت موسسه فرهنگي هنري مشعر و فرهنگسراي انديشه برگزار شد.
اين براي نخستين بار است كه ماكت حرم ائمه بقيع عليهم السلام به صورت انبوه توليد شده و در اختيار عموم قرار خواهد گرفت.
اين پازل يك متن كمك آموزشي است كه براي آموزش نقشه خواني، ايجاد تفكر هندسي، افزايش خلاقيت و آشنايان كودكان و نوجوانان با بناهاي تاريخي و ايراني طراحي شده است و مي تواند به عنوان يك سرگرمي آموزنده خانوادگي مورد استفاده قرار گيرد.
تمامي قطعات و همچنين مونتاژ نهايي آن توسط كارشناسان كنترل شده و محصول از نظر مونتاژ هيچ مشكلي ندارد.
خريداران پس از ساختن پازل مي‌توانند از آن به عنوان يك دكور تزئيني در منزل و يا محيط كار خود استفاده كنند.
اين محصول توسط چند تن از جوانان خلاق اصفهاني و از سوي شركت فرهنگ و تمدن توليد شده كه در بسته بندي كامل قرار دارد كه لوح فشره آموزشي، شيوه سرهم كردن يا مونتاژ قطعه را به صورت عملي آموزش مي‌دهد.
اين بسته فرهنگي در 72 قطعه طراحي شده است كه افراد 6 تا 99 سال مي‌توانند از اين محصول استفاده كنند.
اندازه اين بسته فرهنگي در ابعاد واقعي 1 به 100 است و افراد مي‌توانند در مدت زمان 60 دقيقه اين بسته بندي را سرهم كنند.
اين پازل به نام آرمستان سه بعدي جنت بقيع ساخته شده است كه قيمت آن 35 هزار تومان مي‌باشد و تا چند روز آينده وارد بازار مي‌شود.
شايان ذكر است، حرم ائمه بقيع عليهم السلام در هشتم شوال سال 1344 هجري قمري توسط وهابيون تكفيري تخريب شد و از آن زمان تا كنون قبور چهار امام بقيع عليهم السلام به صورت امروزي درآمد.


| شناسه مطلب: 54898




مشعر بقيع



نظرات کاربران