معرفی یک وبلاگ کاروان حج تمتع معرفی یک وبلاگ کاروان حج تمتع معرفی یک وبلاگ کاروان حج تمتع بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
معرفی یک وبلاگ کاروان حج تمتع معرفی یک وبلاگ کاروان حج تمتع معرفی یک وبلاگ کاروان حج تمتع معرفی یک وبلاگ کاروان حج تمتع معرفی یک وبلاگ کاروان حج تمتع

معرفی یک وبلاگ کاروان حج تمتع

در نوار بالایی این وبلاگ گزینه‌هایی مثل؛ خانه، درباره من، سرآغاز، تماس با من، تصاویری از کاروان 11255 در سنوات قبلی حج تمتع، تصاویری از اولین جلسه آموزشی حج تمتع سال 94 و دومین جلسه آموزشی کاروان 11255 را می‌توانید ببینید. قالب این وبلاگ بسیار ساده است و هیچ تصویری در آن نقش نبسته است.

به گزارش سرويس وبلاگ پايگاه اطلاع رساني حج، وبلاگ «كاروان 11255 حج تمتع» از ارديبهشت ماه سال 1394 فعاليت خود را آغاز كرده است. موضوعات اين وبلاگ شامل؛ اطلاعيه‌هاي سازمان حج و زيارت، مطالب مذهبي و مناسبتي، گزارش تصويري و اطلاع‌رساني به اعضاي كاروان مي‌شود.
در نوار بالايي اين وبلاگ گزينه‌هايي مثل؛ خانه، درباره من، سرآغاز، تماس با من، تصاويري از كاروان 11255 در سنوات قبلي حج تمتع، تصاويري از اولين جلسه آموزشي حج تمتع سال 94 و دومين جلسه آموزشي كاروان 11255 را مي‌توانيد ببينيد. قالب اين وبلاگ بسيار ساده است و هيچ تصويري در آن نقش نبسته است.
در ستون سمت چپ اين وبلاگ و در توضيح آن مي‌خوانيم:«اين وبلاگ جهت اطلاع رساني به زائران عزيز بيت الله الحرام سال 94 در كاروان 11255 ايجاد شده است.» بلافاصله بعد از اين كادر خلاصه آمار، بايگاني، آخرين مطالب و پيوندها را مي‌بينيم.
عموم علاقه‌مندان براي مطالعه محتواي اين وبلاگ مي‌توانند به آدرس اينترنتي http://karevan11255.blog.ir/ مراجعه كنند.
يادآور مي‌شود، سلسله گزارش‌هاي معرفي وبلاگ مديران حج تمتع كشور ادامه خواهد داشت.
علاقه‌مندان براي نام نويسي در «انجمن وبلاگ نويسان حج» مي‌توانند اينجا را كليك كنند.
براي مشاهده وبلاگ‌هاي برگزيده تا اين لحظه نيز اينجا را كليك كنيد.




نظرات کاربران