بازدید سرپرست حجاج ایرانی از آشپزخانه های مرکزی زائران در مدینه بازدید سرپرست حجاج ایرانی از آشپزخانه های مرکزی زائران در مدینه بازدید سرپرست حجاج ایرانی از آشپزخانه های مرکزی زائران در مدینه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازدید سرپرست حجاج ایرانی از آشپزخانه های مرکزی زائران در مدینه بازدید سرپرست حجاج ایرانی از آشپزخانه های مرکزی زائران در مدینه بازدید سرپرست حجاج ایرانی از آشپزخانه های مرکزی زائران در مدینه بازدید سرپرست حجاج ایرانی از آشپزخانه های مرکزی زائران در مدینه بازدید سرپرست حجاج ایرانی از آشپزخانه های مرکزی زائران در مدینه

بازدید سرپرست حجاج ایرانی از آشپزخانه های مرکزی زائران در مدینه

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر در بازدید از آشپزخانه های مرکزی زائران ایرانی در مدینه برلزوم استفاده از تجربیات و پیشنهادات دست اندرکارن طبخ غذا و نظر سنجی از زائران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از مدينه منوره، حجت الاسلام و المسلمين قاضي عسكر، نماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج ايراني صبح امروز از آشپزخانه هاي مركزي زائران ايراني در مدينه بازديد كرد ودرباره بهبود بيشتركيفيت غذا و افزايش رضايتمندي زائران با عوامل اين مجموعه به گفتگو نشست.
در اين بازديد مديران دو آشپزخانه دخيل و زين از نحوه فعاليت مجموعه تحت مديريت خود به حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر و هيات همراه گزارش كاملي ارائه كردند ونماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت نكات لازم را به مديران اين آشپزخانه ها توصيه كرد.
حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر دراين بازديد برلزوم استفاده از تجربيات و پيشنهادات دست اندركارن طبخ غذا و نظر سنجي از زائران تاكيد كرد وگفت :با وجودي كه شرايط و تنوع غذايي نسبت به سال هاي گذشته بهتر شده ولي هرچه ممكن است بايد رضايت زائران بيشتر جلب شود.
سرپرست حجاج ايراني بكارگيري نيروهاي محلي دركنار نيروهاي اعزامي براي پيشبرد برخي امور در آشپزخانه ها را اقدامي مناسب دانست و افزود :درانتخاب و استفاده از نيروها بايد به نيروهاي كيفي توجه داشت وضمن آموزش مستمر از نيروهاي تازه نفس هم استفاده كرد.
نماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج ايراني ، تنوع غذايي در حج تمتع امسال را خوب توصيف و اضافه كرد با وجود كيفيت خوب غذاهاي طبخ شده اگرغذايي مورد رضايت زائران قرارنگيرد از فهرست غذايي حذف مي شود .
حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر همچنين دربازديد ازبخش هاي مختلف اين دو آشپزخانه اظهار داشت عشق خدمت به زائران روحيه عوامل اين دو مجموعه را تقويت مي كند تا هواي گرم را تحمل و براي زائران كه بهترين خلق خدا هستند غذا آماده نمايند.
وي با تاكيد براينكه درتهيه اقلام مورد نياز آشپزخانه ها اولويت با كالاهاي با كيفيت و مرغوب ايراني است خاطر نشان كرد بهترين موادغذايي براي طبخ غذا در آشپزخانه ها مورد استفاده قرارمي گيرد.
گفتني است، بحث تنوع غذايي كمك كرده است تا از اسراف و دوريز غذاها جلوگيري شود و درعين حال از گرايش به تشريفات پرهيز گردد.
دردوآشپزخانه دخيل و زين درايام پيك ، روزانه در هر وعده شانزده هزار غذا براي زائران ايراني درمدينه منوره تهيه مي شود.
گزارش تصوير بازديد سرپرست حجاج ايراني از آشپزخانه مدينه




مطالب مرتبط

نظرات کاربران